کد خبر : 1276192 | 27 مهر 1394 ساعت 20:13 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: ستاره هایی که باید کوچ کنند(عکس)

روبرت لواندوفسکی، مائورو ایکاردی، پل پوگبا، توماس مولر، ادن هازارد و مارکو رویس ستاره هایی هستند که سبک بازی شان روز به روز آنها را به سمت لیگ دیگری غیر از آنچه اکنون در آن بازی می کنند متمایل می کند.

گزارش: ستاره هایی که باید کوچ کنند(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، بتازگی نموداری توسط چند کارشناس فوتبال ترسیم شده است. در این نمودار نشان داده می شود براساس شاخص های فنی یک بازیکن کدام لیگ مطرح اروپایی برای وی مناسب تر است:


1040979
 
 «لوی» ؛ پیش به سوی لیگ برتر
 ستاره لهستانی همچنان در بایرن مونیخ می تازد. او در این فصل فاصله زیادی با روبرت فصل گذشته دارد. روبرت لواندوفسکی به وضوح آماده شده و اکنون گلزن اول تیمش است، اما لوی بازیکنی است که شاخصه های فنی اش به لیگ برتر انگلیس می خورد و شاید دقیقا به همین دلیل است که مدام منچستریونایتد و این اواخر لیورپول برایش پیغام می فرستند.
 لوی حتی با وجود تکذیب ها بالاخره روزی راه لیگ برتر انگلیس را در پیش خواهد گرفت و به نظر می رسد منچستریونایتد محتمل ترین گزینه باشد. شاخص های فنی لواندوفسکی لیگ برتر انگلیس را بهترین گزینه برای ستاره لهستانی در صورت جدایی از بایرن مونیخ می دانند.


1040620

 
 ایکاردی؛ جایی غیر از کالچو
 ستاره آرژانتینی اینترمیلان در این تیم به خوبی می درخشد بنابراین دلیلی ندارد سران این باشگاه ایتالیایی بخواهند ایکاردی را به تیم دیگری واگذار کنند، اما شاخصه های ارزیابی فنی و فیزیکی ایکاردی 23 ساله نشان می دهد او در لالیگای اسپانیا می تواند بسیار بدرخشد و پا به پای ستاره های بزرگ این لیگ پیش برود. ایکاردی تکنیکی ای است که تکنیکش بخشی جدا نشدنی از ماهیت لیگ هایی همانند لالیگا و لیگ برتر به شمار می رود.


1069465
 
 پوگبا و فقط لالیگا
 این ستاره فرانسوی براساس نمودار شاخص های تعیین شده، بیشتر از هر لیگ دیگری به لالیگا نزدیک است. جالب است بدانید سری A ایتالیا در رده دوم فهرستی قرار دارد که پوگبا برای بازی کردن در آن مناسب ارزیابی می شود. در طول یک سال گذشته رئال مادرید و بارسلونا بارها برای جذب پوگبا پیشنهادهای نجومی به یوونتوس دادند که البته در این میان بارسلونا پافشاری بیشتری داشت.


1037772
 
 توماس مولر و دنیای لیگ برتر
 شاخص های ارزیابی انجام شده درباره توماس مولر، دیگر ستاره مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی این موارد را ثابت می کند: بوندسلیگا بهترین لیگ برای بازی کردن اوست، اما لیگ برتر انگلیس در رده دوم قرار دارد. مولر اکنون در بایرن مونیخ بازی می کند و یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا به شمار می رود.


1033665
 
 هازارد، مناسب برای ماتادورها
 خیلی باعث تعجب است بازیکنی که در لیگ برتر انگلیس جایزه برترین بازیکن فصل را برده، برای بازی در لالیگا مناسب تشخیص داده شده است.
 اشتباهی رخ نداده! اما شاخصه های ارزیابی لالیگا را برای هازارد در رده نخست قرار می دهند و نه لیگ برتر انگلیس. ستاره بلژیکی چلسی شاید در آینده راهی لالیگا و یکی از دو غول رئال مادرید و بارسلونا شود.


1042557
 
 مارکو رویس و جدایی از زنبورها
 شاخص های ارزیابی برای این موضوع که چه لیگی برای رویس از همه مناسب تر به نظر می آید، این چنین است: 1 بوندسلیگا 2 لالیگا 3 لیگ برتر انگلیس.
 او اکنون در دورتموند بازی می کند و نه تنها یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم خود که یکی از محبوب ترین بازیکنان بوندسلیگا به شمار می رود. او در فصل اخیر بارها در آستانه جدایی از زنبورهای زرد دورتموندی قرار گرفت .

دیدگاه‌ها