کد خبر : 1276596 | 29 مهر 1394 ساعت 10:14 | 108.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنج ستاره استقلال در آستانه محرومیت از دربی

دریافت اخطارهای بی مورد در هفته های گذشته پنج ستاره استقلال را در آستانه محرومیت از حضور در دربی حساس پایتخت قرار داده است.

پنج ستاره استقلال در آستانه محرومیت از دربی
به گزارش "ورزش سه"، تنها دو هفته دیگر به بازی حساس استقلال – پرسپولیس در دربی پایتخت باقی مانده است. جدالی که برای طرفداران دو تیم کمتر از قهرمانی ارزش ندارد از همین رو مربیان دوست دارند در این بازی با نفرات کامل خود به میدان بروند.در حالی که بعد از بازی پرسپولیس و سیاه جامگان بازیکنان دو اخطاره و در آستانه محرومیت سرخپوشان معرفی شدند از اردوی استقلال هم خبر می رسد پنج بازیکن کلیدی این تیم در حال حاضر دو اخطاره هستند و با دریافت تنها یک اخطار در دو بازی امروز برابر استقلال خوزستان و سپاهان در هفته آینده ممکن است دربی را از دست بدهند.

مهدی رحمتی، میثم مجیدی، روزبه چشمی، آرش برهانی و امین حاج محمدی پنج استقلالی هستند که دو اخطار در پرونده انضباطی شان درج شده و در صورت دریافت یک اخطار در دو بازی قبل از دربی باید یک جلسه محرومیت را پشت سر بگذارند. هر پنج بازیکن جزو نفرات کلیدی در تیم پرویز مظلومی هستند و سرمربی استقلال اصلا دوست ندارد آنها رابرای مصاف سرنوشت ساز با پرسپولیس از دست بدهد به همین خاطر به آنها توصیه کرده تا امروز مراقب رفتار خود در زمین باشند تا دو بازی حساس با سپاهان و پرسپولیس را از دست ندهند.

نکته جالب این که علاوه بر این پنج بازیکن هفت بازیکن دیگر استقلال از جمله مگویان، شهباززاده، فخرالدینی، یعقوب کریمی، محسن کریمی، امید ابراهیمی و پروپچیج هم تک اخطاره هستند و باید مراقب باشند تا در مصاف امروز با استقلال خوزستان و هفته بعد برابر سپاهان از داور اخطار نگیرند تا بر مشکلات تیم شان در دربی اضافه کنند.

دیدگاه‌ها