کد خبر : 1276669 | 29 مهر 1394 ساعت 13:30 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تجربه سرلک مقابل استقلال

هافبک سپاهان معتقد است بازی متعادلی مقابل ملوان به نمایش گذاشتند و حالا منتظر پیروزی مقابل استقلال تهران هستند.

اولین تجربه سرلک مقابل استقلال
به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک در مورد کسب تساوی مقابل ملوانان گفت: بازی کردن در خانه حریف سخت بود و فشار زیادی روی ما بود. از طرف زمین شرایط مناسبی نداشت اما فکر می‌کنم بازی متعادلی انجام دادیم و خیلی خوب دفاع کردیم. بازی بیشتر وسط زمین بود و یک بازی فیزیکی انجام شد. امیدوارم در بازی بعدی مان که مقابل استقلال است، زمین را با پیروزی ترک کنیم.

او در مورد اینکه چرا سپاهان از روند خوبش دور شده ادامه داد: ما دو بازی قبلی را مساوی کرده‌ایم و بازی با صبا را باختیم. واقعا شرایط سخت شده اما با بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات بردهایمان را از بازی با استقلال شروع می‌ کنیم.

این بازیکن که متولد 74 است و با سن و سال کمی که دارد موفق شده نظر مثبت فرکی را به خود جلب کند، در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن کم سن و سال تر از او در سپاهان وجود دارد یا خیر می‌گوید: از من جوانتر هم در سپاهان داریم اما هنوز بازی نکرده‌اند. جا دارد اینجا از آقای فرکی بابت اعتمادش به من تشکر کنم و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم. یکی از اهداف دیگرم این است که به تیم‌ملی امید دعوت شوم.

هافبک زردپوشان اصفهان در مورد اینکه تا به حال چند بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته می‌ گوید: از 9 بازی 5 بازی انجام داده ام و البته یکی، دو دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده ام. سال اولی است که در لیگ‌برتر بازی می‌ کنم و امیدوارم آمار بازی هایم بالا برود.

سرلک در پایان در مورد اینکه برای اولین بار است که قرار است مقابل استقلال به میدان برود افزود: بازی حساسی است و تجربه اول من برای بازی مقابل استقلال امیدوارم بتوانم بازی کنم. مسلما انگیزه خاصی مقابل این تیم خواهم داشت زیرا استقلال جزو تیم های بزرگ لیگ ماست اما سپاهان شایستگی پیروزی برابر استقلال را دارد، ما صدرجدول را می‌ خواهیم.

دیدگاه‌ها