کد خبر : 1276736 | 29 مهر 1394 ساعت 17:42 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منصوریان طلسم نبردن را شکست

نفت 2 ـ راه آهن 0؛ روز درخشان شماره 10 تیم ملی

شاگردان علیرضا منصوریان با برد قاطع 2 بر صفر مقابل راه آهن موفق شدند به اولین پیروزی خود در لیگ برتر دست پیدا کنند و با یک پله صعود در رده سیزدهم جدول قرار بگیرند.

نفت 2 ـ راه آهن 0؛ روز درخشان شماره 10 تیم ملی
به گزارش ورزش سه، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ بعد از 7 هفته طلسم ناکامی های خود را شکست و با پیروزی آشتی کرد.

ساعت 16:45، هفته نهم لیگ برتر
ورزشگاه: تختی، تماشاگر: 50 نفر
داور: پیام حیدری ـ کمک ها: علی میرزابیگی و محمد راهی


نفت:
وحید شیخ ویسی، سیامک کوروشی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، محمد دانش گر، وحید حمدی نژاد، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان (آرش رضاوند - 79)، مهدی مومنی (رضا علیاری- 74) و آلویزنانگ(ارسلان مطهری54)
سرمربی: علیرضا منصوریان

راه آهن:
 ایگور نتزیچ، ابراهیم کریمی، حسین خیری، میلاد محمدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد مهدی زاده (علیرضا محمد - 72) ، بهادر عبدی (سیامک کوهنورد - 88)، میلاد ابطحی، سباستین استرندوال مهرداد محمدی و امین منوچهری
سرمربی: مهدی تارتار

اخطار:
نونگ(22) - کوروشی(29) - صادقیان(41) - وحید امیری (73) از نفت
مهرداد محمدی(12) - عبدی(80) - سید حسین کریمی(93) - کوه نورد(93) از راه آهن

شرح بازی:
نفت سرانجام اولین برد خود در لیگ را به دست آورد. آنها با درخشش وحید امیری شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران با دو گل از سد راه آهن سختکوش گذشتند. نفت در این بازی با اتکا بر فرصت طلبی مهاجمانش دو گل وارد دروازه حریفی کرد که در دو بازی قبلی 8 گل به حریفانش زده بود. آنها همچنین در خط دفاع کاملا موفقیت آمیز عمل کردند و با شایستگی 3 امتیاز این بازی را به حساب خود ریختند.

شرح گلها:
1 ـ صفر (نفت): حرکت پیام صادقیان از چپ توپ را در گوشه محوطه 18 قدم به وحید امیری رساند و او با یک بغل پای حرفه ای دروازه تیم راه آهن را گشود.
2-0(نفت ) :حرکت عالی امیری از راست با ارسالی خوب از بین ۲دفاع وسط حریف ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد واو با ضربه خوب زمینی دروازه را گشود.

بهترین بازیکن :
وحید امیری با یک گل و یک پاس پا ستاره این بازی بود .

اتفاق ویژه:
نفت تهران با برد امروز مقابل راه آهن یکی دیگیر از خانه های سفید جدول را پر کرد . آنها با این برد 8 امتیازی شده و یک پله صعود کردند.

دقایق حساس:
دقیقه 2: محمد دانشگر با ضربه سر دروازه راه آهن را گشود اما ضربه اش توسط داور آفساید اعلام شد.
دقیقه 35: یک ضربه کاشته نصیب راه آهن شد که حرکت منصوریان در کنار زمین جالب بود. منصوریان با وجود اینکه ضربه از فاصله دوری نواخته می شد، مثل زمانی که پنالتی نواخته می شود، پشتش را به توپ کرد و صحنه را نگاه نکرد.
دقیقه 36: الویس نانگ پا به توپ از راست گریخت و لی در محوطه جریمه محکم توپ را به بیرون زد.
باز هم نگرانی عجیب منصوریان دیدنی بود
دقیقه 43: او در حالی که یک ضربه کاشته نصیب راه آهن شده وخطرناک هم نبود ۲دست خود را بالا برده وبا فریاد سیامک کوروشی را صدا زد وبه او علامت استقرار داد.
دقیقه 52: شوت سنگین مهرداد محمدی را شیخ ویسی به سختی مهار کرد.
دقیقه 62: تجمع دفاع نفت حرکت هجومی راه آهن وضربه مهرداد را ناکام گذاشت
دقیقه 3+90: حسین کریمی با یک شوت محکم و زمینی تنها بخت راه آهن در نیمه دوم را خلق کرد که شیخ ویسی این توپ را به اوت فرستاد.


حاشیه:
* یک ساعت قبل از شروع بازی علیرضا رحیمی مدیرعامل راه آهن وارد زمین شد و به جمع کادرفنی اضافه شد و با آنها صحبت کرد و در کنار تماشاچیان قرار گرفت.
* منصوریان که تیمش تا حالا برد در لیگ برتر نداشته، بعد از به ثمر رسیدن گل، نشان از استرس بالا و خوشحالی اش بابت برد داشت.
* بعد از برنامه نود برادران محمدی بیشتر از قبل مورد توجه معدود تماشاگران حاضر هستند.
* یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با داد و فریادهای متوالی همه حتی ناظران و نماینده فدراسیون را عصبانی کرده و به او تذکر دادند که ساکت باشد.
* کارلوس سانتوس مدافع مصدوم نفت و مهدی جعفرپور بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که به تیم راه آهن پیوسته است، از جایگاه ویژه بازی را دنبال می کند.
* حرکات تکنیکی صادقیان باعث شد معدود تماشاگران حاضر با شعار پیام با تعصب او را تشویق کنند.
* بلافاصله بعد از تشویق صادقیان او با مصدومیت در بیرون زمین مشغول مداوا شد.
*  با زی بخاطر  به خاطر مصدومیت گلر نفت تهران دچار تاخیر ۲دقیقه ای شد.

دیدگاه‌ها