کد خبر : 1276783 | 29 مهر 1394 ساعت 18:06 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مولر: انتقام شکست را از آرسنال می گیریم

توماس مولر به هواداران بایرن وعده داد که در بازی برگشت، شکست 2-0 شب گذشته مقابل آرسنال را جبران خواهند کرد.

مولر: انتقام شکست را از آرسنال می گیریم
به گزارش "ورزش سه"، بایرن شب گذشته در ورزشگاه امیریتس، با دو گل بازی را به میزبانش آرسنال واگذار کرد؛ در حالیکه کنترل بخش اعظمی از مسابقه را در اختیار داشت.با این حال صدرنشین گروه باقی ماند. دو هفته دیگر بازی برگشت دو تیم در آلیانس آره نا برگزار خواهد شد.

توماس مولر، مهاجم بایرن که در دو مصاف قبلی برابر آرسنال در امیریتس گلزنی کرده بود اما شب گذشته در این امر ناکام ماند، در مورد بازی به خبرنگاران گفت:" ما همچنان در صدر گروه قرار داریم و بازی برگشتمان با آرسنال نیز در خانه خواهد بود. البته می دانیم که کار آسانی در پیش نداریم. آرسنال همان تیم قدرتمند است و تنها محل بازی عوض خواهد شد.

خوشبینم که به کمک هوادارانمان، بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کرده و انتقام این شکست را بگیریم. امشب ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم بخصوص در مقطعی که آنها به گل رسیدند.در 30 دقیقه نیمه اول شانس های گلزنی خوبی داشتیم و در نیمه دوم حتی موقعیت های ما بهتر نیز بود ولی آرسنال بخصوص در ضد حملات بسیار خطرناک بود و بازیکنان این تیم به همین شکل به ما ضربه زدند."

مولر با رد مقصر بودن مانوئل نویر در شکست بایرن گفت:" مانوئل اعتماد به نفس بالایی دارد و من او را سرزنش نمی کنم. او با دو سه مهار خوب، ما را در بازی نگاه داشته بود. باید توجه داشت که بازی در چنین سطحی هرگز آسان نیست. فوتبال بخصوص در سطح لیگ قهرمانان در لحظه تغییر می کند و تیم ها به یکدیگر نزدیک هستند."

دیدگاه‌ها