کد خبر : 1277360 | 03 آبان 1394 ساعت 13:23 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار کوتاه از پرسپولیس

مربیان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز (یکشنبه) در مراحل آماده‌سازی این تیم حضور می‌یابد.

اخبار کوتاه از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، آندره پانادیچ که به مرخصی سه روزه رفته بود، روز گذشته (شنبه) به ایران بازگشت و از عصر امروز در تمرین سرخپوشان حاضر خواهد شد. تمرینات سرخپوشان قرار است بعد از یک روز وقفه از ساعت 16 امروز در مجموعه ورزشی‌ درفشی‌فر پیگیری شود.

* برانکو ایوانکوویچ در آخرین صحبت‌‌هایش با بازیکنان پرسپولیس به آنها توصیه کرده قبل از بازی با ملوان به هیچ وجه در مورد دربی صحبت نکنند و تمام تمرکز خود را روی بازی با ملوان قرار دهند، چرا که سه امتیاز این بازی برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

* مایکل اوما‌نیا برای درمان زانوی خود نزد پزشک متخصص رفته و این در حالی است که  کادر پزشکی پرسپولیس اخیراً از او خواسته بود برای درمان زانویش باید عمل جراحی انجام دهد. شرایط این بازیکن کاستاریکایی به شکلی است که بعد از یک هفته فیزیوتراپی می‌تواند در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت کند.

* جری بنسون بعد از گذشت 9 هفته از شروع لیگ هنوز مبلغ پیش‌قرارداد خود را به طور کامل از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده و از مسئولان این باشگاه درخواست کرده است تا پایان این هفته به تعهدات مالی خود در قبال وی عمل کنند.

* بابک حاتمی با رفع کامل مصدومیت مشکلی برای همراهی تیم پرسپولیس در بازی فردا مقابل ملوان ندارد.

دیدگاه‌ها