کد خبر : 1278007 | 05 آبان 1394 ساعت 18:11 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

فرق بین از دست رفتن قهرمانی و از دست رفتن برد 4 ـ 1

وقتی 90هزار تماشاگر آب می‌روند

تماشاگران مشتاق تبریز از بابت از دست رفتن یک بازی جذاب با ثبت 8 گل قطعا ضرر کرده‌اند. دیداری که 8 گل از خط دروازه‌ها گذشت، تنها 2500 تماشاگر داشت.

وقتی 90هزار تماشاگر آب می‌روند
به گزارش "ورزش سه"، از دست رفتن قهرمانی در دقایق پایانی لیگ پارسال که در شرایط کاملا مشابه با بازی تراکتورسازی برابر ذوب‌آهن اتفاق افتاد، باعث دلزدگی تبریزی‌ها شده است. نکته جالب این است که تراکتورسازی طی سالیان 89 تا 93 تبدیل به پرتماشاگرترین تیم لیگ‌برتر شده و طی 11 دیدار استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شد که روایت تبریزی ها از حضور بیش از 90هزار تماشاگر در ورزشگاه هر چند اغراق‌آمیز می‌نماید اما علاقمندان فوتبال شاهدند که تراکتورسازی حتی در دیدار برابر فجرسپاسی در لیگ سال 91 همه ورزشگاهش از تماشاگر پر شد.

از دست رفتن قهرمانی که با شایعه دخالت عوامل خارج از میدان توام شد، ضمن دلزدگی تماشاگران تبریزی جذابیت و زیبایی را از ورزشگاه و بازی های تیم تراکتورسازی گرفته است، جالب آنکه بدانید با حضور 2500 تماشاگر در دیدار میزبانی تراکتورسازان میانگین تماشاگر حاضر در بازی های این تیم از میانگین تعداد تماشاگران سیاه‌جامگان هم کمتر شده و این تیم به رتبه چهارم پرتماشاگرترین بازی های لیگ‌برتر سقوط کرده است.

دیدگاه‌ها