کد خبر : 1278252 | 06 آبان 1394 ساعت 15:05 | 78K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ریکاردو اولیویرا

به شایعات پیوستنم به بارسلونا خندیدم

سه روز پیش برخی رسانه های برزیلی و حتی اسپانیایی، ادعا کردند که نام ریکاردو اولیویرا، مهاجم سابق میلان، بتیس و ساراگوسا در لیست خرید زمستانی بارسلونا قرار دارد.

به شایعات پیوستنم به بارسلونا خندیدم
به گزارش "ورزش سه"، این منابع ادعا کرده بودند که مدیر برنامه های اولیویرا که برادر رونالدینیو است، او را به مدیران بارسا پیشنهاد داده و بدین ترتیب نامش در لیست خرید باشگاه کاتالانی قرار گرفته است.

اولیورا که سال های پایانی فوتبال خود را در سانتوس می گذراند، آنقدر در این تیم خوش درخشیده که به تازگی از سوی دونگا به تیم ملی برزیل نیز دعوت شده است. او در بازی اخیر سلسائو مقابل ونزوئلا حتی یک گل نیز به ثمر رساند و برای دو دیدار حساس برابر آرژانتین و پرو نیز در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برزیل حضور دارد.

او امروز در مصاحبه با ESPN و در واکنش به این اخبار گفت:" هواداران سانتوس، هم تیمی هایم و خود باشگاه بارسلونا می دانند که این اخبار صحت ندارند. وقتی این شایعات را شنیدم به آنها خندیدم اما حالا تصمیم گرفته ام تا برای بیشتر نشدن اخبار حاشیه ای در مورد من، رسما اعلام کنم که هیچ تماسی از جانب باشگاه بارسلونا با من صورت نگرفته و همه این اخبار کذب هستند."

دیدگاه‌ها