کد خبر : 1278415 | 07 آبان 1394 ساعت 11:20 | 26.6K بازدید | 3 دیدگاه

سبک‌دست:

دیروز پاداشی در کار نبود که کرار ناراحت شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: نمی دانم چه کسی به کرار گفته ما دیروز پاداش داده‌ایم که او از پرداخت نشدن این پول به خودش ناراحت شده است.

دیروز پاداشی در کار نبود که کرار ناراحت شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، شاهرخ سبک دست در مورد اینکه چرا به همه اعضای تیم پاداش داده شده جز کرار که او اینمسئله را بهانه کرده تا اردو را ترک کند گفت: نمی دانم دیروز چه کسی به کرار این حرف را زده است. ما تازه امروز می خواهیم پاداش سه پیروزی استقلال را پرداخت کنیم. روز گذشته پرداخت پاداش به تایم اداری بانک نخورد و امروز این پاداش ها داده می شود. ضمن اینکه نام کرار در لیست پاداش بازیکنان بوده است. البته با کاری که روز گذشته کرار انجام داده دیگر نمی دانم پاداش به او تعلق می گیرد یا خیر و باید این سوال را از پورحیدری که سرپرست تیم است پرسید.

وی در خصوص اینکه یکی دیگر از بهانه های کرار این بوده که به همه پول داده شده جز او گفت: ما حتما توافقات لازم را با کرار انجام داده ایم که او در تمرینات شرکت می کرد و حتی منزل او هم تهیه شده و باشگاه بابت منزل او 50 میلیون پول داده است. وقتی باشگاه برای این بازیکن منزل تهیه می کند یعنی مشکلی با او ندارد و می خواهد که او با آرامش کارش را انجام دهد و حسن نیت خود را نشان داده است. من فکر می کنم باید دربی تمام شود و در فضای بدون تنش در مورد کرار تصمیم گیری کنیم.

دیدگاه‌ها