کد خبر : 1278481 | 07 آبان 1394 ساعت 15:24 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

دی ماریا: مسی ورونالدو به یک اندازه خوب هستند

آنخل دی ماریا در مصاحبه اختصاصی با مارکا اعتراف کرد که هنوز نمی تواند به صراحت در مورد رونالدو و مسی اظهارنظر کند.

دی ماریا: مسی ورونالدو به یک اندازه خوب هستند
به گزارش "ورزش سه"، دی ماریا 4 فصل درخشان را با رئال مادرید پشت سر گذاشت و سال 2014 با این تیم قهرمانی اروپا را نیز جشن گرفت. او سپس با 75 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد اما پس از یک فصل بد، تابستان امسال به پاری سن ژرمن پیوست.

او هفته گذشته برای اولین بار پس از جدائیش از رئال،مقابل این تیم با پیراهن PSG به میدان رفت و البته توفیقی هم کسب نکرد. دی ماریا که در تیم ملی آرژانتین با مسی و در رئال با رونالدو همبازی بوده، در مصاحبه با مارکا، با سوالی در این مورد که کدامیک بهتر هستند مواجه شد و در پاسخ گفت:" واقعیت این است که نمی توانم به صراحت در این زمینه پاسخ بدهم(می خندد). از نظر من، هر دو به یک اندازه خوب هستند و بی دلیل نیست که همیشه شانس اول کسب توپ طلا به حساب می آیند. هر دو، بهترین های حال حاضر دنیا هستند و همواره نیز به من لطف داشته اند."

دی ماریا که حالا با دیگر فوق ستاره فوتبال دنیا یعنی زلاتان هم تیمی است، در مورد این بازیکن گفت:" زلاتان هم بازیکن فوق العاده ای است و افتخارات فراوانی کسب کرده. او یک اسعداد ذاتی درون خود دارد. بسیار خوش شانسم که افتخار بازی کنار مسی، رونالدو، رونی و حالا زلاتان را پیدا کرده ام و بعدها از این مساله احساس غرور خواهم کرد."

دیدگاه‌ها