کد خبر : 1278660 | 08 آبان 1394 ساعت 14:13 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

روشنگر: آماده ایم گسترش را ببریم

مجتبی روشنگر معتقد است که همه شرایط مهیا است تا در تبریز بتوانیم در مقابل گسترش نتیجه بگیریم و پیروز شویم.

روشنگر: آماده ایم گسترش را ببریم
روشنگر به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: فعلا شرایط خوبی داریم و تمرینات را به صورت جدی پیگیری کردیم و آماده هستیم تا در تبریز به مصاف این تیم برویم.

او ادامه داد: همه شرایط برای نتیجه گیری مهیا است و همه نیز هم قسم شده ایم تا روند شکست ناپذیری مان در تبریز را ادامه دهیم و با کسب سه امتیاز به مشهد بازگردیم و بتوانیم دوباره دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی افزود: در بازی با نفت تهران درحالی که بازیکنان ما قصد داشتند توپ را در هنگام مصدومیت یکی از بازیکنان نفت به بیرون بزنند اما پیام صادقیان از این فرصت استفاده کرد و بی توجه به بازی جوانمردانه به سمت دروازه ما حمله کرد. در این لحظه همه بازیکنان و نیمکت ما متحیر مانده بودند ولی صادقیان با من تک به تک شد که خوشبختانه توپ را مهار کردم.

روشنگر گفت: بعد از این صحنه بازیکنان ما به این حرکت اعتراض کردند که علیرضا منصوریان نیز عنوان کرد این صحنه را متوجه نشده است و اتفاقا از ما عذر خواهی کرد و جر و بحثی بین ما رخ نداد.

دروازه بان پدیده خراسان در خصوص پنالتی که روی مهاجم نفت نیز مرتکب شد گفت: واقعا باید از مجموعه تیم وهواداران عذر خواهی کنم اصلا قصدی برای خطا کردن نداشتم اما محاسباتم اشتباه از کار درآمد و آن خطا را انجام دادم و امیدوارم در بازی های آینده بتوانم جبران کنم.

دیدگاه‌ها