کد خبر : 1278927 | 09 آبان 1394 ساعت 11:55 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

کردنوری:

تانیم‌فصل درباره کراربه مظلومی فرصت داده‌ بودیم

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید وضعیت جاسم کرار در جلسه دوشنبه هیات مدیره باشگاهش بررسی می‌شود.

تانیم‌فصل درباره کراربه مظلومی فرصت داده‌ بودیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عباس کردنوری عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از داربی 81 چیست، گفت: به نظرم دو تیم زحمت خودشان را کشیدند و بازی برابری را از سوی دو تیم دیدیم. اعتقاد دارم که در این دیدار استقلال و پرسپولیس واقعی را ندیدیم و دو تیم با آنچه در هفته‌های قبل ارائه دادند فاصله داشتند. این دیدار یک برنده واقعی داشت و آن هم مردم بودند که ورزشگاه را پر کردند.

او افزود: در داربی اگر استقلال اراده می‌کرد ما بازی را می‌بردیم. ما جوانانی داشتیم که نتوانستند بازی را حفظ کنند و این هم به دلیل کم تجربگی‌شان بود. به هرحال تیمی که آخرین لحظه برد را با مساوی عوض کند حتما در بعد تجربه کمی مشکل دارد.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به سوالی درباره قضاوت ترکی در داربی 81 بیان کرد: آنچه مطرح شده این است که ترکی وقت‌های اضافه وقت اضافه اعلام شده را محاسبه کرده و آن یکی، دو دقیقه قانونی بوده که اگر اینطور باشد، حرف درستی است و در کل مشکل خاصی داوری نداشت.

کردنوری در پایان و در پاسخ به سوالی درباره اینکه افشارزاده چندین بار اعلام کرده که کار کرار و استقلال تمام شده است و نظر او در این‌باره چیست، گفت: ما 10 روز پیش درباره کرار در هیات مدیره مفصل صحبت کردیم و به این جمع بندی رسیدیم که تا نیم فصل به مظلومی فرصت دهیم تا برای او تصمیم گیری کند. اینکه اخیرا افشارزاده این مطلب را اعلام کرده باشد را نمی‌دانم و باید بگویم که ایشان به دلیل اینکه مسئول اجرایی تیم هستند حتما صلاح دیده‌اند و قطعا مسئله کرار در هیات مدیره که احتمالا دوشنبه خواهد بود بررسی می‌شود.


دیدگاه‌ها