کد خبر : 1279265 | 10 آبان 1394 ساعت 14:35 | 120.6K بازدید | 6 دیدگاه

حمله تند معاون باشگاه استقلال به سوشا

معاون باشگاه استقلال ادعا می کند که رحمتی هرگز کار خارج از عرفی انجام نداده که بخواهد از تیم ملی دور بماند.

حمله تند معاون باشگاه استقلال به سوشا
به گزارش "ورزش سه"، کی روش امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که افرادی که از بعد شخصیتی مردود شوند جایی در تیم ملی ندارند، او این جواب را در پاسخ دلیل دعوت نکردن از مهدی رحمتی داده است.

اتفاقی که با واکنش شدید باشگاه استقلال هم روبه رو شده است.

علی نظری جویباری در این باره می گوید: من نمی دانم مهدی رحمتی چه کار بدی انجام داده است. او فقط در مقطعی تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند و فکر نمی کنم این موضوع کار خارج از عرفی باشد.

او ادامه داد: شخص آقای کی روش قابل احترام و در اینکه مربی بزرگی است شکی نیست. درست است که رحمتی دوست دارد در تیم ملی باشد اما در نبود او تیم ملی ضرر می کند. من فکر می کنم مهدی رحمتی بسیار می تواند به تیم ملی کمک کند.

معاون باشگاه استقلال رفتار رحمتی را با سوشا مکانی مقایسه می کند: اگر از نظر کیفیت فنی باشد که کاملا مشخص است که رحمتی چه ویژگی هایی دارد و دروازه بان پرسپولیس چه عملکردی داشته است. از نظر رفتاری هم که همه دیده اند دروازه بان پرسپولیس چه رفتارهایی در لیگ انجام داده و هم باشگاه پرسپولیس و هم فوتبال ایران را با دردسر روبه رو کرده است. در همین دربی گذشته او با حکم کمیته انضباطی 3 جلسه محروم شد و من نمی دانم ملاک اخلاق چیست.

دیدگاه‌ها