کد خبر : 1279327 | 10 آبان 1394 ساعت 18:48 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

گابریل: در مونیخ به بایرن حمله می کنیم

گابریل پائولیستا، مدافع برزیلی آرسنال، معتقد است که این تیم توان برتری بر بایرن در آلیانس آرنا را دارد.

گابریل: در مونیخ به بایرن حمله می کنیم
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال کارش در لیگ قهرمانان فصل جاری را با دو شکست غیرمنتظره برابر دیناموزاگرب و المپیاکوس شروع کرد اما در دیداری مهیج در امیریتس، موفق شد بایرن را با نتیجه 2-0 از پیش رو بردارد تا امیدهایش برای صعود زنده شود.

روز چهارشنبه این دو تیم در مونیخ بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت. گابریل در پایان بازی شب گذشته آرسنال در زمین سوانسی که با برتری 3-0 توپچی ها خاتمه یافت، به خبرنگاران گفت:" وقتی در بیرون از خانه بازی می کنیم، طبیعی است که شیوه کاری ما اندکی تغییر کند اما این بدین معنا نیست که تمام دقایق را به دفاع مشغول شویم. ما آرسنال هستیم، تیمی بزرگ که همیشه دوست دارد حمله کند؛ چون نیاز به نتیجه گیری داریم و برای این کار باید حمله کرد و گل زد.

البته حمله کردن باید هوشمندانه باشد تا تیم حریف نتواند در ضدحملات به ما ضربه بزند. نباید به گونه ای بازی کنیم که شرایط برای ما پیچیده شود. ما می دانیم که بازی در زمین بایرن و در حضور هواداران این تیم چقدر سخت است.

بایرن تیم بسیار قدرتمندی است و شکست دادن این تیم دشوار. این چالش بزرگی برای ما خواهد بود با این حال معتقدم اگر مصمم تر از سال های گذشته باشیم، توان غلبه بر بایرن را خواهیم داشت. می خواهیم در مونیخ به بایرن حمله کرده و هجومی ظاهر شویم تا نتیجه بزرگی کسب کنیم."

دیدگاه‌ها