کد خبر : 1279339 | 10 آبان 1394 ساعت 17:56 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر نداشتن امکانات با رستگار اختلاف داشتم

میراسماعیلی: بعد از رفتن من امکانات بهتر شد

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: باید خیلی شفاف بگویم که بنده با رئیس فدراسیون بر سر همین مسائل اختلاف داشته‌ام، نگاه من حرفه‌ای است اما امکانات نداریم.

میراسماعیلی: بعد از رفتن من امکانات بهتر شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه ورزش و برنامه چهار سوی ورزش در مورد برگزاری مسابقات جهانی کوراش، اظهار داشت: این برای نخستین بار است که ایران میزبان مسابقات جهانی کوراش می‌شود. قرار است در این دوره از رقابت‌ها علاوه بر برگزاری مسابقات جهانی کنگره انتخابات فدراسیون جهانی نیز برگزار شود. انتخابات فدراسیون جهانی به صورت قاره‌ای، هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون است که به مدت 5 سال انتخاب می‌شوند.

میراسماعیلی در ادامه گفت: طی یکی دو روز آینده مهمانان خارجی وارد لرستان می‌شوند و کار اصلی ثبت‌نام 12 و 13 آبان‌ماه از تیم‌ها انجام می‌شود. روز سیزدهم انتخابات قاره‌ای انجام می‌شود و بعدازظهر همان روز انتخابات هیأت رئیسه و فدراسیون جهانی برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات 150 تا 160 ورزشکار، مربی، سرپرست حضور خواهند داشت. 14 و 15 آبان‌ماه نیز مسابقات جهانی کوراش برگزار می‌شود که در مجموع 41 کشور در بخش کنگره و مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

میراسماعیلی در ادامه عنوان کرد: از 2 ماه پیش کوراش نیز وارد بازی‌های آسیایی شده و قطعاً در اندونزی ما نیز نماینده خواهیم داشت. مدال‌های کوراش می‌تواند در بالا رفتن رنکینگ مدال‌های کشورمان در بازی‌های آسیایی به جایگاه کشورمان کمک کند. خوشحالم از اینکه برای اولین‌بار این رقابت‌ها در شهر و زادگاهم برگزار می‌شود، مردم دعا کنند کاپ قهرمانی در ایران بماند.

نایب رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر امروز محجوب آخرین نماینده کشورمان در مسابقات گرنداسلم ابوظبی وارد تاتامی خواهد شد و امیدوارم که بتواند برای کسب مدال برنز موفق باشد. با توجه به اینکه این روزها درگیر برگزاری مسابقات جهانی کوراش هستم از ملی پوشان دور هستم، اما دلم پیش ملی‌پوشان است. با تمام مشغله کاری که در اینجا داریم آنها را رصد می‌کنم. این رقابت‌ها هر ساله در ابوظبی به صورت گرندپریکس برگزار می‌شد اما امسال این رقابت‌ها به صورت گرنداسلم برگزار می‌شود.

سرمربی تیم کوراش در ادامه عنوان کرد: اگر بچه‌ها به خودباوری برسند قطعاً می‌تواند افتخارآفرین باشند. ملی پوشان با این برد و باخت‌ها می‌تواند تجربه کسب کنند. محجوب امروز خوب درخشید او در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی داشت، اما توانایی‌های زیادی دارد و اگر دل به کار بدهد و تمرینات مداومی داشته باشد می‌تواند جزو بهترین‌ها شود. وحید بنا، سعید مولایی پتانسیل بالایی دارند که امیدوارم بتوانند با درخشش در چنین رقابت‌هایی به روزهای گذشته بازگردند.

میراسماعیلی در پاسخ به این سؤال که آیا برای جودوکاران پاداش در نظر می‌گیرید یا خیر، گفت: باید خیلی شفاف بگویم که بنده با رئیس فدراسیون بر سر همین مسائل اختلاف داشته‌ام، نگاه من حرفه‌ای است اما امکانات نداریم. باید جای خواب خوب برای ملی‌پوشان در نظر بگیریم و از آنها انتظار مدال داشته باشیم. آیا جایی که ملی پوشان می‌خوابند ما اجازه می‌دهیم بچه‌های خودمان در آنجا استراحت کنند. امکانات فدراسیون در زمانی که من مدیر فنی تیم‌های ملی بودم به صورت کامل در اختیار من نبود اما حالا بعد از رفتن من شرایط بهتر شده است. از لحاظ امکانات جودو بسیار ضعیف است اگر شرایط خوب نباشد قطعاً ما نمی‌توانیم انتظار مدال از ورزشکاران‌مان داشته باشیم امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بیشتر به جودو رسیدگی کنند.

دیدگاه‌ها