کد خبر : 1279343 | 10 آبان 1394 ساعت 17:12 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با Liverpool Echo

کوتینیو: از کار با کلوپ لذت می بریم

فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول، مرد اول این تیم در بازی روز گذشته مقابل چلسی بود و موفق شد دو گل از سه گل قرمزها را به ثمر برساند.

کوتینیو: از کار با کلوپ لذت می بریم
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با هدایت یورگن کلوپ، روز گذشته در زمین چلسی به برتری 3-1 دست یافت. دو گل کوتینیو پس از 720 دقیقه انتظار برای وی به ثبت رسیدند. او آخرین بار در هفته اول مقابل استوک سیتی موفق به گلزنی شده بود.

کوتینیو در همین رابطه به "Liverpool Echo" گفت:" من بخاطر دو گلی که زدم بسیار خوشحالم. مدتها بود که برای لیورپول گلزنی نکرده بودم اما می دانستم که اگر بیشتر تمرین کنم، شرایط تغییر خواهد کرد و همینگونه نیز شد. می دانستم که روزهای خوب برای من و لیورپول از راه خواهند رسید. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.
از اینکه توانستم به پیروزی تیم کمک کنم بسیار خوشحالم. ایمان دارم که می توانم گل های بیشتری هم در ادامه فصل به ثمر برسانم. هواداران روز گذشته عالی بودند و هرگز دست از حمایت ما برنداشتند و ما دوست داشتیم پاسخ این لطفشان را با پیروزی بر چلسی بدهیم. گل های من و این پیروزی، تقدیم هواداران."

کوتینیو در مورد نقش کلوپ در ثبت این پیروزی گفت:" کلوپ پس از بازی بسیار خوشحال بود و مرا در آغوش گرفت. همه در لیورپول از سبک کاری او لذت می برند. فوتبالی که او از ما انتظار دارد در زمین به نمایش بگذاریم، همانی است که همه بدان علاقه دارند.
او از ما انتظار دارد که در تمرینات بسیار سخت کار کنیم و این کاری است که سعی داریم هر روز انجام دهیم. کلوپ ایمان و اطمینان را به بازیکنان بازگردانده است. ما لحظات دشواری را در تیم داشتیم اما حالا در مسیر درستی قرار داریم و باید این روند را حفظ کنیم."

دیدگاه‌ها