کد خبر : 1279484 | 11 آبان 1394 ساعت 12:02 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیشترین امتیاز را بخاطر داوری از دست دادیم

مهاجری: روشنگر شاکی داشت و بازی نکرد

رضا مهاجری سرمربی پدیده عنوان کرد تا به حال بیشترین امتیاز را بخاطر اشتباهات داوری از دست دادیم.

مهاجری: روشنگر شاکی داشت و بازی نکرد
مهاجری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در بازی با گسترش فولاد داور در دقیقه 60 یک پنالتی برای ما نگرفت و به بازیکن ما هم کارت نشان داد. همین اتفاقات بارها و بارها تکرار شده و بر اساس گفته سایت 90 تیم پدیده بیشترین امتیاز را بخاطر اشتباهات داوری از دست داده است، ولی من هیچ اعتراضی نسبت به داوری انجام ندادم. بعد از بازی چندین بار به آقای اصفهانیان زنگ زدم، پیامک دادم، تا در مورد دغدغه هایم با ایشان صحبت کنم و آقای اصفهانیان پاسخی نداد. برای من هم کاری ندارد که مشکلات را به رسانه ها انتقال دهم. امتیازاتی که ما بخاطر داوری از دست دادیم را محاسبه کنید و ببینید که تیم ما با این شرایط کجای جدول حضور داشت.

او ادامه داد: بازی با گسترش فولاد دیدار خیلی سختی برای ما بود انگار همه چیز دست به دست هم داده بود تا تیم ما نتیجه نگیرد. تبیشتر گلهایی که ما دریافت می کنیم بیشتر روی اشتباهات فردی است و بیشتر از گسترش موقعیت گیر ما آمد که نتوانستیم استفاده کنیم. ما باید هر چه زودتر این مساله را حل کنیم و من مطمئن هستم که این اتفاق هم می افتد. چون ساختار تیم پدیده خوب است.

وی افزود:پرسپولیس هم خوب بازی می کند ولی نتیجه نمی گیرد. تیم پدیده هم همین شرایط را دارد ولی در ادامه این روند بهبود پیدا می کند. شما در مورد اضافه کردن بازیکن سوال کردید که باید در این مورد بگویم برای مهم است که چه بازیکنی را به پدیده اضافه کنیم در غیر اینصورت فقط پر کردن لیست و صرف هزینه بی فایده است.

مهاجری در مورد بازی با نفت در جام حذفی، گفت: تیم ما باید در جام حذفی با نف مقابله کند دو تیم کمتر از 10 روز پیش در جام حذفی برابر هم به میدان رفته بودند برای همین هم شناخت دو تیم از هم کافی است. امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

او درباره بازی نکردن روشنگر دروازه بان تیمش هم گفت : مجتبی روشنگر یک شکایت داشت که به 7 سال پیش برمی‌گشت. ظاهرا مدیربرنامه‌هایش از او شکایت کرده. به همین دلیل روز قبل از بازی به ما گفتند که او به خاطر شکایت نمی‌تواند بازی کند. البته وقتی تیم توی زمین رفت، این شکایت لغو شد اما دیر بود.

دیدگاه‌ها