کد خبر : 1279539 | 11 آبان 1394 ساعت 15:00 | 28.7K بازدید | 7 دیدگاه

اعضای هیات‌مدیره موافق یا مخالف صد در صدی کرار نیستند

نظری‌جویباری:صحبت‌بامکانی‌برای18ماه پیش بود

معاون باشگاه استقلال گفت: نفراتی که امروز در جلسه درباره کرار نظر دادند نه صد در صد موافق ماندنش هستند و نه صد در صد موافق اخراجش.

نظری‌جویباری:صحبت‌بامکانی‌برای18ماه پیش بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی نظری‌جویباری درباره جلسه‌ای که امروز در باشگاه استقلال برگزار شد تا وضعیت جاسم کرار مشخص شود، گفت: جلسه ما در حدود یک ساعت در خصوص این بازیکن عراقی انجام شد اما قرار شد که جلسه نهایی روز یکشنبه هفته ‌آینده با حضور آقایان افشارزاده و مظلومی برگزار شود و در این جلسه به جمع‌بندی نهایی برسیم.

وی ادامه داد: دراین جلسه حاضرین صحبت‌هایشان را کردند و هر کسی نظرش را داد اما از آنجایی که افشارزاده و مظلومی در این جلسه نبودند تصمیم بر این گرفته شد که روز یکشنبه این جلسه برگزار شود.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا در این جلسه درباره مسائل مالی هم صحبت شده یا نه اظهار داشت: بله درباره مسائل مالی و ترازهای مالی انجام شد که من از جلسه بیرون آمدم تا با شما صحبت کنم.

وی درباره صحبت‌های سوشا مکانی و بیانیه‌ای که روز گذشته علیه او منتشر شد، خاطرنشان کرد: من درباره بازیکنان معمولی حرف نمی‌زنم اما یکسری مسائل وجود دارد که سر فرصت در خصوص آنها صحبت خواهم کرد. در ضمن درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس هم باید بگویم که در ابتدا آنها صحبت کردند که کرار باید اخراج شود و گرنه ما هیچ مشکلی با آقایان طاهری و خوردبین نداریم و آنها از دوستان خوب ما هستند که هرچه بگویند گوش می‌دهیم.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که با صحبت‌هایی که در جلسه امروز برگزار شد احتمال ماندن کرار بیشتر است یا رفتنش، خاطرنشان کرد: 5-6 نفر از بزرگان در این جلسه بودند و همگی نظرات خودشان را دادند. از طرف دیگر فردی مثل افشارزاده 50 سال است که در ورزش حضور دارد و مظلومی هم 40 سال در ورزش حاضر است که در حضور این بزرگان نظر من مهم نیست. البته باید بگویم که در جلسه امروز صحبت‌های منطقی رد و بدل شد و آقایان نجف‌نژاد، سبک‌دست،‌ کردنوری و معینی حرف‌های منطقی زدند. صحبت‌های این دوستان نه صد در صد مخالف بود و نه صد در صد موافق.

وی در مورد اینکه آیا قرار است با کرار هم جلسه‌ای برگزار شود، اظهار داشت: قرار بود پنجشنبه با او جلسه داشته باشیم اما برگزاری این جلسه الان بی‌فایده است و به همین دلیل بعد از جلسه هیات مدیره با کرار هم جلسه خواهیم گذاشت.

نظری‌جویباری در مورد اینکه گفته بود سوشا مکانی 10 کانال زده تا به او وصل شود و با وی صحبت کند، اظهار داشت: در این باره چند نفر از دوستان حاضر بودند. البته من گفته بودم که نمی‌خواهم درباره بازیکنان معمولی حرف بزنم چراکه صحبت درباره آنها فقط بزرگ کردنشان است. البته بگویم که سوءتفاهم نشود که این صحبت‌ها برای حدود 18 ماه پیش است که رحمتی از استقلال جدا شد و به پیکان رفت و موضوع برای الان نیست.


دیدگاه‌ها