کد خبر : 1279605 | 11 آبان 1394 ساعت 16:33 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: رونالدو نیازی به استراحت ندارد

رئال مادرید که با بنیتس روند رو به رشدی را طی می کند، فردا در برنابئو جدال حساسی مقابل پاری سن ژرمن پیش رو دارد.

بنیتس: رونالدو نیازی به استراحت ندارد
به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم، صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان هستند و دوهفته پیش در پاریس به تساوی بدون گل رضایت داده بودند.

رافا بنیتس، سرمربی رئال، در مورد وضعیت تیمش گفت:" تا بدینجا رئال، خوب و موفق ظاهر شده اما هنوز جای کار بیشتری داریم. تیم در حال پیشرفت است و باید بهتر شویم. بازی فردا مقابل پاری سن ژرمن، فرصت خوبی برای اثبات این ادعا می تواند باشد. PSG یکی از قدرت های حال حاضر اروپاست که بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. بدون شک بازی دشواری در انتظار هر دو تیم است."

بنیتس در مورد وضعیت خامس و ناواس برای بازی فردا گفت:" خامس شرایط خوبی دارد و در لیست بازیکنان برای این بازی قرار دارد. نمی توانم بگویم او فردا از ابتدا بازی می کند یا خیر. خامس هفته ها مصدوم بوده و چندان در شرایط بازی قرار ندارد. در مورد دعوت شدنش به کلمبیا هم کاری از دست ما ساخته نیست؛ چون طبق قانون باید او را به تیم ملی کشورش تحویل بدهیم. آرزو می کنم که او بتواند برای کشورش گلزنی کرده و سالم به جمع ما برگردد.
ناواس هم برای بازی فردا مشکلی ندارد و دروازه بان اصلی ما خواهد بود."

وضعیت بنزما:" کریم در لیست بازیکنان برای مصاف با PSG قرار ندارد؛ چون به ما اطمینان لازم را نداد. نمی خواستم در مورد او ریسک کنم. بازی فردا، بازی پرفشار و سنگینی است."

اوجگیری خسه:" هر بازیکنی که خوب تمرین کند و در زمین هم توانایی هایش را نشان دهد، امکان حضور بیشتر در ترکیب ثابت را خواهد داشت. فرقی نمی کند نام این بازیکن خسه باشد یا گرت بیل."

خستگی کریستیانو رونالدو ناشی از حضور متوالی در بازی های رئال:" وضعیت بدنی رونالدو مثل ابتدای فصل است. این را آمارهای او نشان می دهند. در نیمه دوم بازی مقابل لاس پالماس، بیشتر از نیمه اول دوید. او خسته نیست."

بنیتس در این نشست خبری همچنین به تمجید از عملکرد مارسلو، په په و واران پرداخت. به ادعای بنیتس، په په نیز مشکلی برای بازی فردا ندارد و اینکه داشتن بازیکنی چون او برای هر تیمی یک گارانتی در خط دفاعی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها