کد خبر : 1279618 | 11 آبان 1394 ساعت 18:27 | 183.2K بازدید | 2 دیدگاه

سه خارجی و یک ایرانی، بهترین های درون دروازه

رده‌بندی بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر (جدول)

صدر جدول بهترین دروازه بانان حاضر در تیم های لیگ برتری به مانند هفته های پیش در اختیار سه گلر خارجی و یک ایرانی است تنها تفاوت این جدول را در جهش وحید شیخ ویسی، دروازه بان نفتی ها می توان دید.

رده‌بندی بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر (جدول)
به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان، ملوان بندرانزلی، ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تیم های هستند که بهترین دروازه بانان حال حاضر لیگ برتر را در اختیار دارند.

اول – فرناندو ده خسوس؛ 3.5 امتیاز

دروازه بان تیم عبداله ویسی، این روزها حرف اول را در بین گلرهای حاضر در لیگ برتر می زند، ده خسوس که پس از حضور در 11 بازی اسنقلالی ها خوزستان در 7 بازی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، وی تنها 4 بار دروازه خود را باز شده دید، خسوس یک بار موفق به گرفتن ضربه پنالتی و تفاوتش نسبت به دروازه بانان دیگر در این است که او موفق به ارسال یک پاس گل نیز شده است. خسوس در آخرین بازی استقلالی ها موفق به انجام کلین شیت شد. بهترین میانگین زمان بسته نگه داشتن دروازه نیز متعلق به همین دروازه بان است،دروازه خسوس هر 247.5 دقیقه یک بار باز می شود.

1072920

دوم – سرگئی پاشنکو، رشید مظاهری؛ 2 امتیاز

پاشنکو، گلر دوباره به تیم برگشته انزلی چی در بازی آخر این تیم و در باتلاق انزلی نیز توانست بازهم دروازه خود را بسته نگه دارد، وی که در 7 بازی انزلیچی ها در زمین حضور پیدا کرده است در 5 دیدار موفق به ثبت کلین شیت شد و تنها سه بار دروازه خود را باز شده دید. پاشنکو با این تعداد گلی که پذیرفته است توانسته متوسط هر 210 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده ببیند.

1041507

اما رشید مظاهری که در لیگ پانزدهم به دوران اوج خود رسیده است در بازی اخیر تیمش و بعد از بازی کابوس وار تبریز، بازهم دست به کلین شیت زد و برای هفتمین موفق به انجام این کار شد، وی که به همراه دروازه بان استقلال خوزستان رکورددار بیشتر کلین شیت است در یازده بازی خود هفت بار دروازه خود را باز شده دید و توانست مدت زمان بسته نگه داشتن دروازه خود را به 141.4 دقیقه برساند.

سوم – گئورگی گئورگیف؛ 1 امتیاز

دروازه بان گسترش فولاد که از هفته سوم به دروازه این تیم راه یافته است نیز در بازی های تیم کمالوند توانسته موثر ظاهر شود. گئورگیف که که در 9 دیداری که در زمین حاضر بوده است در 5 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است و 5 بار نیز دروازه خود را بسته نگه داشت، با تنها گلی که در بازی یازدهم این تیم پذیرفت توانست به مدت زمان 162 دقیقه در بسته نگه داشتن دروازه خود برسد.

1071449

1073072
 
توضیح جدول:
در این جدول دروازه بانانی که حداقل در 60 درصد بازی های تیمشان درون دروازه حضور پیدا کردند وارد شدند، هر گل خورده باعث گرفتن نیم امتیاز منفی می شود و در طرف مقابل هر کلین شیت نیم امتیاز و هر مهار ضربه پنالتی یک امتیاز مثبت را به دنبال دارد. البته فرناندو خسوس، در یک بازی موفق به ارسال پاس گل شده است که به سبک امتیازدهی ارزشمندترین بازیکنان یک امتیاز مثبت را برای او به دنبال داشت.

دیدگاه‌ها