کد خبر : 1279680 | 12 آبان 1394 ساعت 09:15 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - زسکا مسکو

دو تیم منچستریونایتد و زسکا مسکو، امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - زسکا مسکو
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در دیدار پیشین خود به تساوی 1-1 رسیدند و حالا با دوری از سرمای روسیه، انتظار می‌رود نمایش جذاب تری ارائه بدهند.

منچستر یونایتد

شاگردان لوئیس فان‌خال دچار افت شدیدی در هفته‌های اخیر داشته اند و در 5 بازی اخیرشان، 1 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در رده ی چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند. شیاطین سرخ در دیدارهای اخیر از جمله دیدار این هفته مقابل کریستال پالاس نمایش خوبی نداشتند و حتی فان خال هم تایید کرد که تیمش هیچ موقعیتی برای پیروزی نداشت.
 در حال حاضر در چمپیونزلیگ، یونایتد با 4 امتیاز در رده سوم گروهش قرار گرفته و با پیروزی در این بازی حتی می‌تواند به صدر جدول گروه هم صعود کند؛ البته در صورتی که ولفسبورگ مقابل آیندهوون شکست بخورد. یونایتد برای این بازی، لوک شاو، جیمز ویلسون، مک نیر، والنسیا و دیپای را در اختیار نخواهد داشت.

زسکا

زسکا هم امتیاز با منچستریونایتد در رده ی دوم جدول گروهش قرار گرفته است. انها در 5 بازی اخیرشان، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. زسکا تا به حال پیروزی مقابل یونایتد نداشته و این در حالی است که یونایتد یک بار در مسکو موفق به کسب پیروزی مقابل زسکا شده است. دو تیم پس از آن پیروزی یونایتد، در اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید.

ترکیب احتمالی:

1073100

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1073099

پرتکرار ترین نتیجه:پیروزی 1-0 یونایتد
احتمال پیروزی یونایتد: 90 درصد
احتمال پیروزی زسکا:0 درصد

دیدگاه‌ها