کد خبر : 1279920 | 12 آبان 1394 ساعت 22:59 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرور 1+4 بازی جام حذفی

اوج حساسیت جام حذفی در روز دانش آموز

از فردا (چهارشنبه)، بازی جام حذفی باز هم به راه می افتد و تیم های 10 تیم باقی مانده بازی های خود را به انجام می رسانند.

اوج حساسیت جام حذفی در روز دانش آموز
به گزارش "ورزش سه"، سه بازی از مرحله یک چهارم نهایی و دو بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می گردد.

مرحله یک چهارم نهایی؛ سپاهان – راه آهن، پنجشنبه ساعت 15

این بازی تنها دیداریست که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و به دلیل قرعه کشی، سپاهانی ها در این بازی میزبان خواهند بود. برنده این بازی که بین تیم های اول و دوم نیمه اول جدول برگزار خواهد شد، به سراغ برنده بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن خواهد رفت تا به فینال مسابقات راه پیدا کند.
 اولین و تنها آزمون نویدکیا؟
این بازی یقینا اولین آزمون جدی محرم نویدکیا در عرصه مربیگری دانست که قطعا عجیب ترین مسئول فنی تیم های حاضر در این مرحله است و بازیکنی که تا روزهای پیش نام و نشانی از او نبود اکنون در صدر اخبار این تیم قرار دارد، سپاهانی ها که پیش از این دو بازی در برابر تیم های گمنام سفیر قزوین و کارای شیراز قرار گرفته بود و توانسته بود با 7 گل زده و 1 گل خورده از پس آنها بر بیاید. سپاهانی ها برای این بازی محروم و مصدوم ندارند.
راه آهنی ها هم که در آخرین بازی خود در لیگ برتر با شکست سنگینی روبرو شدند، بدون محروم و مصدوم به سراغ سپاهانی ها می روند. آنها در دو بازی گذشته خود، در ابتدا به سراغ منطقه آزاد کیش رفتند و توانستند 5 بر 1 به پیروزی برسند و در بازی دوم نیز به سراغ تیم قدرتمند این روزهای لیگ برتر یعنی استقلال خوزستان رفتند و توانستند با یک گل به برتری برسند.
نکته جالب در رابطه با بازی قبلی لوکوموتیورانان این است که آنها پس از پیروزی در بازی سخت مرحله یک هشتم نهایی، عذر سرمربی موفق خود یعنی فرهاد کاظمی را خواستند و مهدی تارتار را جایگزین وی کردند.

مرحله یک چهارم نهایی؛ ذوب آهن – پرسپولیس، چهارشنبه 14:30

تیم های سوم و چهارم نیمه اول جدول رقابت های جام حذفی، در حالی در این بازی به میدان خواهند رفت تا در صورت برتری در مقابل یکدیگر به سراغ برنده بازی سپاهان و راه آهن در نیمه نهایی بروند. این بازی که در اصفهان برگزار می شود دومین بازی این دو تیم در ماه های اخیر محسوب می شود.
دومین یقه گیری یحیی در یک سال؟
پرسپولیسی ها که برای این بازی دو بازیکن خود یعنی سوشا مکانی و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت و دو بازیکن دیگر یعنی مایکل اومانا و بابک حاتمی و رامین رضاییان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و در دو بازی گذشته خود به سختی توانستند از سد حریفان خود بگذرند و قرعه سختی در رقابت های امسال داشتند. آنها در بازی برابر پیکان و ملوان توانستند با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی برسند.
در مقابل ذوبی ها اما کمی وضعیت بهتری داشتند اما در نوع بازی ناموفق تر از بازی هایشان در لیگ برتر ظاهر شدند، آنها در دیدار اول برابر بادران تهران با نتیجه دو بر یک توانستند به پیروزی برسند و در بازی دوم در برابر گسترش فولاد نیز تنها موقعیت نصفه و نیمه خود را به گل پیروزی تبدیل کردند. ذوبی ها برای این بازی حساس تنها مسعود حسن زاده را به عنوان مصدوم در اردوی خود دارند و بازیکن محرومی نیز ندارند.

1073183

مرحله یک هشتم نهایی؛ پدیده – نفت، چهارشنبه ساعت 14:30

این بازی که به دلیل حضور نفتی ها در لیگ قهرمانان آسیا هنوز برگزار نشده است به همی دلیل این بازی یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی است، پدیده ای ها در این بازی میزبان خواهند بود. تیم پیروز این بازی برای حضور در یک چهارم نهایی به سراغ برنده بازی تیم های استقلال و فولاد خواهد رفت.
نفتی ها پس از حضور کم فروغ در لیگ برتر، در این بازی تصمیم دارند با موفقیت بازهم خود را در فوتبال ایران روی بورس بیاورند. نفتی ها که برای این بازی محرومی ندارند سه مصدوم در اردوی خود دارند، سیدجلال حسینی، علی عزتی و ایمان مبعلی سه بازیکن مصدوم نفتی ها هستند. آنها تاکنون در یک بازی در جام حذفی حضور داشتند و توانستند در برابر دیانای باقرشهر با نتیجه 5 بر 1 به پیروزی برسند.
پدیده ای ها نیز تاکنون یک بازی در جام حذفی انجام داده اند و در آن بازی نیز توانستند با نتیجه 4 بر 1 در مقابل شهرداری کاشان به پیروزی برسند. پدیده برای این بازی تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و مصدوم و محرومی نیز در اردوی این تیم وجود ندارد.

مرحله یک هشتم نهایی؛ استقلال – فولاد، چهارشنبه ساعت 18

دیگر بازی باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی نیز بین این دو تیم انجام می شود. دیدار که برنده آن برای رسیدن به یک چهارم نهایی به سراغ برنده بازی تیم های نفت و پدیده خواهد رفت. در این بازی استقلالی ها میزبان هستند و این بازی در تهران برگزار می شود.
تیر خلاص به اسکوچیچ؟
استقلالی ها که در اولین بازی خود پس از دربی بزرگ پایتخت در این بازی حضور خواهند داشت جاسم کرار را در ترکیب خود نخواهند داشت و تاکنون در یک بازی حضور داشته اند، آنها تاکنون در برابر شهرداری سمنان حاضر شده اند و توانستند با پنج گل حریف را شکست دهند.
فولادی ها نیز که در لیگ برتر، وضعیت کاملا نامساعدی دارند به این بازی به چشم بازی مرگ و زندگی نگاه می کنند، دیداری که با پیروزی در آن می توان به ادامه کار اسکوچیچ در فولاد امیدوار بود. فولادی ها نیز مانند دیگر تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی تنها یک بازی انجام داده اند و در آن دیدار نیز به سراغ تیم ایثار جیرفت رفته اند و توانستند با شش گل از سد آنها بگذرند.

مرحله یک چهارم نهایی؛ سایپا – تراکتورسازی، چهارشنبه ساعت 15

این بازی را می توان تقابل دو تیم آخر قسمت دوم جدول رده بندی دانست، دو تیمی که به دلیل قرعه کشی باید در تهران به مصاف یکدیگر بروند و با پیروزی در این بازی خود را به جمع تیم های حاضر در نیمه نهایی برسانند و آنجا منتظر برنده تقابل بازی های یک هشتم نهایی بمانند.
دومین پیروزی پیاپی جلالی؟
سایپا در حالی بازی خود را در مقابل سایپا برگزار خواهند کرد هیچ مصدوم و محرومی ندارند و با تمام قوا در این دیدار حاضر خواهند شد. سایپایی ها تاکنون در دو بازی در جام حذفی حضور یافتند و طی آن توانستند در بازی اول تیم بازرگانی وشتانی آمل را با 4 گل از پیش رو بردارندو در دومین بازی نیز در ضربات پنالتی سیاه جامگان را از پیش رو بردارند.
تراکتورسازان پس از انصراف تیم بعثت کرمانشاه و پیروزی در مقابل تیم صبا توانست خود را به این مرحله برساند، تبریزی ها برای این بازی مهرداد طهماسبی و محمدرضا ایرانپوریان را به دلیل محرومیت و سینا عشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

1073184

دیدگاه‌ها