کد خبر : 1280084 | 13 آبان 1394 ساعت 14:06 | 81.8K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی در اردوی رئال از رونالدو

دوحرکت عجیب وجنجالی رونالدو مقابلPSG(عکس)

کریستیانو رونالدو شب گذشته بازهم نتوانست به پاری سن ژرمن گل بزند تا همچنان در گلزنی به این تیم ناکام باشد.

به گزارش "ورزش سه"، PSG یکی از چهار تیمی است که رونالدو در دوران فوتبالش هنوز موفق به گلزنی مقابلش نشده است. شب گذشته رئال با چاشنی شانس موفق شد حریف پاریسی خود را در برنابئو شکست دهد و صعودش به دور بعدی لیگ قهرمانان را حتمی کند؛ با این حال دو حرکت رونالدو در پایان این مسابقه که مقابل دوربین های تلویزیونی و نیز عکاسان حاضر در ورزشگاه انجام شد، تعجب بسیاری را به دنبال داشت.

1073261

رونالدو بلافاصله پس از اتمام بازی و در حالیکه به سمت رختکن حرکت می کرد با لوران بلان، سرمربی پاری سن ژرمن برخورد کرد و صحبت هایی درگوشی با وی داشت. بلان در نشست خبری خود فاش نکرد که مضمون گفته های رونالدو چه بوده است.

رونالدو همچنین در تونل ورزشگاه با ناصر الخلیفی، مالک قطری پاری سن ژرمن نیز برخورد کرد. رونالدو وقتی دریافت که الخلیفی متوجه حضور او نشده، با دست به شانه او زد و پس از خوش و بش چند ثانیه ای، به وی چشمکی زد و راهی خروجی ورزشگاه شد. هردوی این حرکات توسط دوربین ها شکار شدند.

1073260

اتفاقاتی که باعث نارضایتی در اردوی رئال مادرید و بخصوص در نزد فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید شده است. ماه هاست که شایعات پیوستن رونالدو به PSG در تابستان آینده به گوش می رسد و مصاحبه های اخیر رونالدو و اتفاقات شب گذشته، بر آتش این شایعات افزوده اند.

دیدگاه‌ها