کد خبر : 1280395 | 14 آبان 1394 ساعت 16:26 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آلوس: خرابکاری رختکن ختافه، کار ما نبود

دنی آلوس در پایان بازی شب گذشته بارسلونا و باته، نسبت به اتهامی که به بازیکنان بارسلونا مبنی بر خراب کردن رختکن ورزشگاه ختافه واکنش نشان داد.

آلوس: خرابکاری رختکن ختافه، کار ما نبود
به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان بارسلونا شنبه گذشته که مصادف با شب هالووین بود، پس از برتری 2-0 بر ختافه، با تغییر قیافه، نشست خبری سرمربی تیم حریف را به هم زدند. عکس های منتشر شده از رختکن ختافه نیز نشان می داد که بارسایی ها وضعیت نامطلوبی را در آنجا ایجاد کرده بودند.

دنی آلوس در مصاحبه با خبرنگاران و در همین رابطه گفت:" به شما اطمینان می دهم که بازیکنان بارسا رختکن ورزشگاه ختافه را به آن شکل درنیاورده بودند. این کار افراد دیگر بوده و بدین طریق خواسته اند چهره ی ما را تخریب کرده و به ما اتهام بزنند."

آلوس در مورد پیروزی 3-0 بارسا برابر باته گفت:" بازی خوبی بود. این پیروزی به ما کمک کرد تا یک قدم دیگر به صعود نزدیک شویم."

مصدومیت راکیتیچ و در مجموع،افزایش تعداد مصدومان رئال و بارسا در فصل جاری:" بازی کردن در چنین سطح بالایی، همیشه ریسک مصدومیت را به دنبال دارد. این نشان می دهد که ما هم انسان هستیم. البته این مساله فقط در رئال و بارسا نیست و خیلی تیم های بزرگ دیگر نیز درگیر چنین چیزی هستند. فوتبال همین است."

دیدگاه‌ها