کد خبر : 1280702 | 16 آبان 1394 ساعت 11:45 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

میراسماعیلی: انتظار طلاهای بیشتری داشتم

سرمربی تیم‌های "الف" و "ب" کوراش ایران می‌گوید از کوراش‌کاران انتظار مدالهای طلای بیشتری در مسابقات جهانی داشته است.

میراسماعیلی: انتظار طلاهای بیشتری داشتم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، آرش میراسماعیلی درباره پیکارهای جهانی کوراش، اظهار کرد: چون میزبانی در ایران بود توقع داشتم بچه‌ها طلاهای بیشتری را کسب کنند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: با این حال همه ورزشکاران ما نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و از ازبک‌ها چیزی کم نداشتند.

میراسماعیلی یادآور شد: از اول هم گفته بودم که ر‌قا‌بت اصلی بین ایران و ازبکستان است و به نظرم می‌توانستیم بیشتر از سه طلا کسب کنیم و قهرمان شویم.

سرمربی تیم ‌ملی کوراش ایران در پاسخ به پرسش ایسنا که می‌توانیم در این رشته به ازبکستان برسیم؟ گفت: چون کوراش در ازبکستان به وجود آمده پتانسیل‌ آنها از ما بیشتر است. با این حال ما هم ظرفیت‌های خاص خودمان را داریم و می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک ازبکستان را بگیریم و قهرمان جهان شویم.

وی درباره میزبانی لرستان نیز بیا‌ن‌ کرد: مسئولان شهر و مردم استان توانستند میزبانی خوبی داشته باشند و علاوه بر این ر‌قا‌بتها، کنگره مسابقات جهانی را هم داشتیم که خیلی مهم بود و تصمیمات خوبی گرفته شد.

میراسماعیلی خاطر‌ نشان کرد: با توجه به این که کوراش به باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی راه یافته، می‌توانیم از طریق این رشته برای کاروان ایران مدال‌هایی کسب کنیم و تاثیرگذار باشیم.

نایب رییس فدراسیون جودو در پایان گفت: از آقای بازوند، استاندار لرستان، شاهرخی معاون سیاسی – امنیتی وی، مجموعه مدیریتی استان و مردم شهرم کمال قدردانی را داشته باشم که ما را رو سفید کرده‌اند.


دیدگاه‌ها