کد خبر : 1280714 | 16 آبان 1394 ساعت 12:07 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

میرهانی هاشمی:

خلیل‌زاده دوباره دچار بدشانسی شد

تراکتورسازان که در این مدت به دلیل نتایجی که در لیگ گرفته بودند تحت فشار قرار داشتند با پیروزی در جام‌حذفی اعتماد به نفس به تیمشان بازگشت.

خلیل‌زاده دوباره دچار بدشانسی شد
به گزارش "ورزش سه"، میرهانی هاشمی در مورد شکست سایپا گفت: بازی تقریبا سختی بود، با سایپا 2 هفته پیش نیز بازی کردیم و روی این تیم شناخت کافی داشتیم چندبار تا الان این تیم را شکست دادیم و خدا را شکر این بار هم به موقع  بردیم.

او در مورد اینکه چرا سایپایی‌ها مقابل تراکتورسازی طلسم شده‌اند مقابل این تیم مدام شکست می‌ خورند ادامه داد: اتفاقا من هم داشتم به بچه ها این را می‌ گفتم از سال 88 به بعد و بعد از آن بازی ای که در کرج 6 بر صفر باختیم در سال های بعدش 10، 12 بار این تیم را شکست دادیم. خدا را شکر این بار هم با شکست سایپا جزو 4 تیم جام‌حذفی بالا آمدیم.

این بازیکن که با مصدومیت شجاع خلیل‌زاده وارد زمین شد در این باره گفت: متاسفانه شجاع دوباره بدشانسی به سراغش آمد و مصدوم شد و من هم با نظر کادرفنی به زمین آمدم.

دفاع وسط تراکتورسازان که با آمدنش به زمین به عنوان کاپیتان سرخپوشان شناخته شد در مورد اینکه چرا بازوبند را به ثاقبی داد می‌ گوید: بین نیمه با بچه ها قرار گذاشتیم که هر کس که گل بزند، بازوبند را به او بدهیم که شاهین گل زد و من هم بازوبند را به او تقدیم کردم.

وی در مورد وقفه لیگ گفت: فعلا که استراحت می‌ کنیم. قرار بود تعطیلات تا روز دوشنبه باشد اما با توجه به اینکه در جام‌حذفی پیروز شدیم، تونی یک روز به تعطیلات اضافه کرد و تا روز سه شنبه تعطیل هستیم.

هاشمی در پایان در مورد اینکه در این مدت تراکتورسازی در بحران رفته بود و با این برد آیا از بحران خارج شده اند یا نه افزود: درست است، ما بد نتیجه گرفته بودیم اوایل فصل شرایط تیم به نوعی بود که هماهنگ نبودیم اما تراکتور مدتی است دارد خوب بازی می‌ کند. به هر حال نمی‌ توان جلوی اتفاقات فوتبالی را گرفت. مقابل صبا نتیجه لازم را نگرفتیم اما خدا را شکر با حمایت های تماشاگرانمان در بازی با سایپا توانستیم ببریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها