کد خبر : 1280761 | 16 آبان 1394 ساعت 14:24 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

طالبی: حاضر نیستم به هر قیمتی به فوتبال برگردم

مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تصمیم دارم در نیم‌فصل به فوتبال برگردم، اما حاضر نیستم به هر قیمتی این اتفاق رخ دهد.

طالبی: حاضر نیستم به هر قیمتی به فوتبال برگردم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فرشید طالبی در خصوص مذاکراتش با باشگاه راه‌آهن یزدان، اظهار داشت: مدیربرنامه‌هایم مذاکراتی را با باشگاه راه‌آهن داشته است و این مذاکرات همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: غیر از راه‌آهن از یکی دو تیم دیگر پیشنهاد دارم، اما چون قصد دارم بعد از یک سال به میادین برگردم دنبال این نیستم که به هر قیمتی با باشگاهی قرارداد ببندم و با بررسی جزئیات قرارداد خواهم بست.

مدافع پیشین تراکتورسازی در واکنش به این سؤال که آیا حاضر است در تمرینات تیم راه‌آهن شرکت کند، یادآور شد: تأکید می‌کنم که حاضر نیستم به هر قیمتی به فوتبال برگردم و موردی که اشاره کردید در راستای همین مسئله است. برای تیم راه‌آهن احترام زیادی قائلم، اما من در هر تیمی بازی‌ کرده‌ام یا قهرمان شده است یا نایب قهرمان و از این‌رو در فوتبال ایران به هر افتخاری که وجود دارد، رسیده‌ام. اگر چه شرایطم الان با گذشته متفاوت است، اما در چنین شرایطی نمی‌خواهم هر قراردادی را امضا کنم و در انتخاب تیمم نهایت دقت را در نظر خواهم گرفت.

طالبی افزود: برای بررسی پیشنهادات رسیده تا نیم‌فصل صبر خواهم کرد. من در ابتدای این فصل هم می‌توانستم به فوتبال برگردم، اما خودم پیشنهادات را رد کرد. حتی از تیم تراکتورسازی نیز پیشنهاد داشتم، اما به خاطر برخی مسائل توافق نکردیم. من فقط دلخورم از برخی باشگاه‌ها که به تعهدات مالی‌شان در قبال بازیکنان عمل نمی‌کنند و حتی رأی کمیته انضباطی هم تأثیری بر تصمیمات آنها ندارد.

وی خاطرنشان کرد: من در تیم‌هایی که عضویت داشتم با تمام وجودم بازی کردم، اما مدیر وقت تراکتورسازی شرط تسویه حساب با من را ماندن در این تیم عنوان و اعلام کرد بودجه‌اش را برای بستن تیم فصل بعد نگه داشته است. بازیکنان خارجی به خاطر اینکه به پول‌شان برسند به فیفا شکایت می‌کنند و تا ریال آخر به پول‌شان می‌رسند، اما ما مجبوریم به کمیته انضباطی شکایت کنیم که بی‌فایده است. البته مقصر کمیته انضباطی نیست، چرا که این کمیته رأی خود را اعلام می‌کند و به قول مسئولان این کمیته نمی‌توانند تمام تیم‌ها را به خاطر بدهی از بازی در لیگ محروم کنند.

مدافع پیشین تراکتورسازی در پایان عنوان کرد: بهتر است مدیران باشگاه‌ها قرارداد‌هایی را امضا کنند که توان پرداخت آن را دارند نه اینکه با خواسته‌ای بازیکن کنار بیایند تا به هر طریقی شده او را جذب کنند اما موقع پرداخت قرارداد به تعهدات خود عمل نکنند. اگر از الان هم جلوی این اقدامات اشتباه گرفته شود جای شکرش باقی است.


دیدگاه‌ها