کد خبر : 1280956 | 17 آبان 1394 ساعت 11:08 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

زحمات برگزارکنندگان مسابقات کوراش زیر سوال رفت

رستگار:در مورد خزانه‌داری کمیته فعلا حرفی ندارم

رئیس فدراسیون جودو گفت: حرکت زشت فرد خاطی زحمات تمام مسئولان برگزارکننده مسابقات جهانی کوراش و فدراسیون جودو را زیر سوال برد.

رستگار:در مورد خزانه‌داری کمیته فعلا حرفی ندارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدعلی رستگار رئیس فدراسیون جودو در مورد اتفاق رخ داده در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی کوراش که به میزبانی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه در حین برگزاری مسابقات کوراش بین نماینده کشورمان با ازبکستان اتفاقی رخ داد که از نظر ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست. ما جلسه کمیته انضباطی برگزار خواهیم کرد و در مورد حرکت زشت و زننده فرد مورد نظر تصمیم‌گیری خواهیم کرد. او با این کار زحمات تمام مسئولان استان لرستان و فدراسیون را زیر سوال برد.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که گویا خزانه‌داری کمیته ملی المپیک به شما پیشنهاد شده و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: در مورد این موضوع فعلا صحبتی ندارم.

رئیس فدراسیون جودو در مورد نتایج کسب شده تیم ملی بزرگسالان در مسابقات گرند اسلم ابوظبی، اظهار داشت: از جودوکارانی که به مسابقات ابوظبی اعزام شدند تنها دو نفر از لحاظ فنی در سطح آن رقابت‌ها بودند. در واقع تنها جواد محجوب در چنی رقابت‌هایی مدال آور بوده است و ملایی در گرنداسلم تا به حال مدال کسب نکرده است. به نظرم با توجه به اینکه تلاش خوبی از خود در این رقابت‌ها نشان دادند شکست آنها دلیل بر عملکرد ضعیف‌شان نیست. همه نفرات اعزامی به این مسابقات عملکرد خوبی داشتند.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: برای پروسه کسب سهمیه المپیک جودوکاران ما به این رقابت‌ها اعزام شدند و امتیاز نسبتا خوبی را نیز کسب کردند. اگر ورزشکاران ما یک مقدار جدی و با اعتماد به نفس بالا در این رقابت‌ها شرکت کنند می‌توانند در چنین رقابت‌هایی مدال کسب کنند.

رستگار در مورد جودوکاران نوجوان حاضر در مسابقات ابوظبی اظهار داشت: نقطه اوج کار ما در مسابقات قهرمانی آسیا بود. ما برای آنجا برنامه‌ریزی کرده بودیم. به کادر فنی و ملی‌پوشان قول داده بودیم که اگر نتیجه آسیا خوب باشد مسابقات جهانی با ترکیب کامل اعزام خواهیم شد که همین طور نیز شد. عملکرد بچه‌ها انصافا خوب بود. حاضرین در مسابقات همه مدعی بودند که جودوی ایران با یک نسل جدید در راه است.به خاطر حضور جودوکاران در مسابقات قهرمانی آسیا آنها از نظر قوای جسمانی تحلیل رفته بودند. هرچند در ابوظبی به مدال نزدیک بودم اما متأسفانه نشد. در مجموع خودشان را خوب نشان دادند و قول می‌دهم با این برنامه‌ریزی که شده سال آینده حداقل با سه مدال برمی‌گردم.


دیدگاه‌ها