کد خبر : 1281048 | 17 آبان 1394 ساعت 15:24 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

نجف نژاد: افشارزاده اختیار تام دارد

نظر فراکسیون ورزش مجلس راجع به کی‌روش

رئیس هیات مدیره استقلالی ها می گوید موضوع مربوط به جاسم کرار توسط مدیرعامل و سرمربی حل خواهد شد.

نظر فراکسیون ورزش مجلس راجع به کی‌روش
به گزارش "ورزش سه"، مقداد نجرف نژاد در رابطه با جلسه امروز هیات مدیره استقلالی ها گفت: بحث امروز در هیات مدیره راجع به کل تیم بود و راجع به موضوعات کلان باشگاه بحث کردیم و موضوع جلسه امروز ما فقط جاسم کرار نبود، آقای مظلومی هم آمدند و در رابطه با وضعیت تیم گزارش دادند و آقای افشارزاده هم راجع به مسائل کلی تیم صحبت کردند.

او در رابطه با کرار ادامه داد: هیات مدیره هیچ وقت در رابطه با فرد حرف نمی زند، موضوع این بازیکن، موضوعی است که باید بین مدیرعامل و سرمربی تیم حل شود.

رئیس هیات مدیره آبی ها در رابطه با این صحبت که چه اتفاقی افتاده که همه اعضای هیات مدیره با عصبانیت جلسه امروز را ترک کردند، گفت: هیچ اتفاقی نیفتاده است، تصمیم بر این بود که بر اساس موازین باشگاه مدیرعامل و سرمربی درباره این بازیکن تصمیم بگیرند. بهرحال وقتی هیات مدیره تیم به مدیرعامل اختیار تام داده است وی می تواند در این موارد با اختیار کامل تصمیم گیری کند.

او در رابطه با اینکه کرار جاسم می تواند بازی کند یا خیر گفت: در این مورد من نمی توانم پاسخگو باشم و کمیته انضباطی باید در این باره نظر بدهد که این بازیکن می تواند بازی کند یا خیر.

نجف نژاد در رابطه با صحبت های مطرح شده از سوی کی روش در رابطه مهدی رحمتی گفت: ما در موضوعات ریز وارد نمی شویم اما این را می دانیم که آقای رحمتی از نظر اخلاقی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و فنی نیز یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است، وی قدرت مدیریتی بالایی نیز دارد و به عنوان کاپیتان تیم می تواند در زمین بازیکنان را مدیریت کند.

او در رابطه با نظر فراکسیون ورزش مجلس راجع به تیم ملی گفت: ما از مسئولان تیم ملی دعوت می کنیم تا با همکاری یکدیگر باعث حضور موفق تیم ملی در جام جهانی باشیم. ما باید بحث کنیم که در جام جهانی چه رتبه ای کسب خواهیم کرد نه اینکه مانند چهار سال پیش مردم نگران باشند که ما به جام جهانی می رویم یا خیر.

او در پایان راجع به اختلاف اسدی و کی روش گفت: ما به این بحث ورود نمی کنیم، این موضوعی است که خود آنها باید حل کنند.

دیدگاه‌ها