کد خبر : 1281203 | 18 آبان 1394 ساعت 11:00 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

او حق دارد با این همه ناکامی برود

رودکی: رستگار در جودو به بن بست رسیده

کاپیتان سابق تیم ملی جودو گفت: رستگار در جودو به بن بست رسیده و احساس می‌کند که دیگر نمی‌تواند هیچ فعالیتی در این مجموعه داشته باشد.

رودکی: رستگار در جودو به بن بست رسیده
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا رودکی در مورد شایعات سرپرستی محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو در پست خزانه داری کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: رستگار در جودو به بن بست رسیده است و احساس می‌کند که دیگر نمی‌تواند هیچ فعالیتی در این مجموعه داشته باشد. به هر حال او حق دارد وقتی نتیجه‌ای نگرفته به فکر رفتن از این مجموعه باشد. بعد از این همه سال رفتن او بدون دلیل نیست.

وی در ادامه افزود: پس از اینکه رستگار از ریاست فدراسیون جودو استعفا داد، مسئولان ورزش این همه زمان معطل کردند و بعد به او گفتند بمان. آنها بعد از این همه مدیریت ضعیف و ناکامی رستگار تعیین تکلیف نکردند و حالا با این تغییر و تحول نشان دادند که او یکی از مهره‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان است که به این راحتی نمی‌خواهند او را از دست بدهند. حالا به چه دلیل نمی‌دانم!

کاپیتان سابق تیم ملی جودو در ادامه عنوان کرد: ای کاش از روز اول این اتفاق رخ می‌داد، چرا که رستگار سال‌ها در ایتالیا در رشته اقتصاد تحصیل کرده است.

رودکی گفت: گویا رستگار به عنوان سرپرست خزانه داری نیز انتخاب شده و این نشان می‌دهد که مسئولان ورزش دوست نداشتند رستگار را از دست بدهند. به هر حال امیدوارم هر جا که هست موفق باشد. کاش رستگار زودتر از این از جودو می‌رفت؛ چرا که مسئولیتش در کمیته ملی المپیک به تحصیلاتش ارتباط دارد و نکته دیگر اینکه جودو زودتر از این تکلیفش روشن می‌شد.

سنگین وزن سابق تیم ملی در پایان عنوان کرد: حالا که رستگار آماده رفتن از جودو است، من هرچه فکر می‌کنم هیچ شخصی بهتر از درخشان نیست. جودو حال و روز خوبی ندارد باید یکی مثل درخشان بیاید و از همه پتانسیل جودو استفاده کند تا جودو دوباره به روزهای اوج باز گردد.


دیدگاه‌ها