کد خبر : 1281322 | 18 آبان 1394 ساعت 17:09 | 68.3K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش آ اس

چرا بارسلونا از خرید بنزما منصرف شد؟

آ اس امروز در گزارشی ادعا کرد که بارسلونا در بهار سال 2008 قصد جذب بنزما را داشت و حتی با لیون به توافقات اولیه نیز رسیده بود.

چرا بارسلونا از خرید بنزما منصرف شد؟
به گزارش "ورزش سه"، فصل 2007-2008 برای بارسلونا فصلی کابوس وار بود، فصلی که شاهد تشنج و حاشیه های بسیاری در این تیم بودیم. در ماه آوریل، اوضاع بین اتوئو و رونالدینیو خوب پیش نمی رفت و در بارسلونا به این جمع بندی رسیده بودند که یک مهاجم تراز اول جهانی را بجای اتوئو برای فصل بعد به خدمت بگیرند.

تیکی بگریستین، مدیر ورزشی وقت بارسلونا، برای مذاکره با مدیران لیون به منظور جذب بنزما راهی فرانسه شد و دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه بین لیون و متز را نیز از نزدیک به تماشا نشست. دیداری که لیون با تک گل بنزما پیروز شد و بگریستین بیش از همیشه به جذب کریم متقاعد شد.

در مذاکرات صورت گرفته با میشل آئولاس، رئیس باشگاه لیون، دو طرف به توافقات اولیه نیز دست یافتند اما زمانی که همه چیز به نظر تمام شده می رسید، بارسلونا قید خرید بنزما را زد. در گزارش آ اس قید شده است که بگریستین پس از ملاقات با بنزما در منزل شخصیش و بررسی زندگی روزمره و دوستان این بازیکن، به این نتیجه رسیده است که بنزما، برای وفق پیدا کردن با بارسلونا دچار مشکل خواهد شد.
او معتقد بود که حاشیه های اطراف بنزما به وی اجازه نخواهد داد که در بارسلونا موفق ظاهر شود. سرانجام پس از مشورت با رایکارد و هیئت مدیره، او توافق اولیه با لیون را منتفی دانست. بنزما نیز یک فصل بعد به رئال پیوست.

لازم به ذکر است که بنزما از سال 2009 تا به امروز، به دلیل دو اتفاق حاشیه ای جداگانه، درگیر دادگاه و حتی زندان شده است.

دیدگاه‌ها