کد خبر : 1282361 | 23 آبان 1394 ساعت 13:09 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

نوازی: تعطیلی لیگ چیزی جز ناهماهنگی ندارد

مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که تعطیلی مسابقات لیگ برتر برای اکثر تیم‌ها چیزی جز ناهماهنگی و ایجاد حاشیه ندارد.

نوازی: تعطیلی لیگ چیزی جز ناهماهنگی ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد نوازی ابتدا در خصوص شرایط استقلال در تعطیلات لیگ برتر گفت: تعطیلات برای اکثر تیم‌ها چیزی جز ناهماهنگی و ایجاد حاشیه ندارد. ما واقعاً از این تعطیلی‌ها لطمات زیادی خورده‌ایم. لیگ ما باید به صورت منظم برگزار شود و این وقفه‌ها در کیفیت فنی مسابقات تأثیر می‌گذارد. البته ما مجبور هستیم با این شرایط کنار بیایم.

وی در مورد صدرنشینی استقلال و شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر ادامه داد: صحبت کردن از قهرمانی خیلی زود است. در فوتبال ممکن است در یک دقیقه همه چیز برای یک تیم عوض شود. بازی‌های امسال خیلی سخت است و چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ممکن است اتفاقات زیادی تا پایان لیگ رخ دهد. ما فعلاً به این فکر می‌کنیم که بازی به بازی جلو برویم.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: ما اگر این روند را ادامه بدهیم، مشکلی نخواهیم داشت. کلید قهرمانی این است که یکدل بوده و برای همه بازی‌ها تمرکز بالایی داشته باشیم. ما تیم خوبی داریم، هرچند که با یکسری مشکلات فنی مواجه هستیم که البته قابل حل است. اگر از بچه‌های جوان بیشتر استفاده کنیم نتیجه‌اش را می‌گیریم.

نوازی درمورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر خوب بازی می‌کند، گفت: به نظر من ذوب‌آهن از همه تیم‌ها بهتر بازی می‌کند. بازیکنان این تیم در کار گروهی خیلی خوب عمل می‌کنند و در بحث گردش توپ موفق هستند. استقلال خوزستان هم تا الان از لحاظ تاکتیکی و جمع کردن امتیاز عملکرد خوبی داشته است.


دیدگاه‌ها