کد خبر : 1282607 | 24 آبان 1394 ساعت 14:19 | 150.1K بازدید | 42 دیدگاه

بررسی گل های زده تیم ملی در سال 94

تیم کی‌روش چگونه گل می‌زند؟ (آنالیز تصویری)

تیم ملی فوتبال ایران، از اولین روزهای سال 94 بازی های خود را شروع کرد، بازی های دوستانه ای که تحت الشعاع خروج کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته بود.

تیم کی‌روش چگونه گل می‌زند؟ (آنالیز تصویری)
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در سال 94 تاکنون در 9 دیدار به میدان رفته است و 19 بار توانسته دروازه حریفان را باز کند.

با آنالیز گل های تیم ملی در سال 94 با "ورزش سه"، همراه باشید:

سانتر کن و گل بزن

سانتر از جناحین و گل زنی با ضربه سر بیشترین سهم گل های تیم ملی را در بر می گیرد، بازیکنان 6 گل از  19 گل سال 94 را از این طریق به ثمر رساندند که چهار گل آن از روی ضربه کرنر و ایستگاهی بوده است.

گل اول به شیلی؛ سانتر آندو تیموریان از روی ضربه کرنر جناح چپ را جواد نکونام در میان مدافعان با بغل پا توپ را به گل تبدیل کرد.

1075547

گل سوم به گوام؛ سانتر اشکان دژاگه از روی ضربه ایستگاهی در جناح راست و ضربه سر سردار آزمون

1075548

گل چهارم به گوام؛ سانتر وحید امیری در حال حرکت و از جناح چپ و بازهم ضربه سر سردار آزمون

1075549

گل پنجم به گوام؛ سانتر رامین رضاییان از جناح راست و کمی جلوتر از میانه زمین و ضربه سر مهدی طارمی

1075550

گل اول به هند؛ سانتر آندو تیموریان از روی یک ضربه ایستگاهی در جناح چپ و ضربه سر سردار آزمون

1075551

گل اول به ترکمنستان؛ اشکان دژاگه ضربه کرنر را از جناح راست روی دروازه حریف سانتر کرد و مرتضی پورعلی گنجی با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

1075552

هر لحظه آماده گرفتن پنالتی

3 گل از تعداد 19 گل تیم ملی از روی ضربه پنالتی به ثمر رسیده است و وحید امیری، سردار آزمون، مهدی ترابی و رضا قوچان نژاد بازیکنانی بودند که توانستند برای تیم ملی پنالتی بگیرند. البته یکی از پنالتی ها در بازی برابر ژاپن به گل تبدیل نشد و مهدی ترابی در ریباند پنالتی از دست رفته دژاگه را با ضربه ای به موقع به گل تبدیل کرد.

گل به سوئد؛ پاس بلند ارسالی از زمین خود برای گوچی با تاثیرگذاری وی به امیری رسید و بال چپ تیم ملی نیز با حرکتی انفجاری خود را به محوطه جریمه رساندو در آنجا توسط مدافع سوئدی متوقف شد. این ضربه پنالتی را جواد نکونام به گل تبدیل کرد.

1075557

گل اول به گوام؛ حرکت پا به توپ سردار آزمون در بین مدافعان گوامی که با خروج سریع دروازه بان این تیم مواجه شد و این ضربه پنالتی را اشکان دژاگه به گل تبدیل کرد.

1075558

گل به ژاپن؛ مهدی ترابی در جناح چپ محوطه ژاپن با حرکت پا به توپ خود و در حالی که پشت به دروازه این تیم بود از یک توپ مرده یک پنالتی ساخت، مدافع ژاپنی از پشت وی را شارژ کرد و خود مهدی ترابی پنالتی گل نکرده دژاگه را با ضربه ای دقیق به گل ایران تبدیل کرد.

1075559

گل سوم به ترکمنستان؛ گوچی در محوطه جریمه ترکمنستانی ها پا توپ شد و با ضربه مدافع این تیم به پشت پایش یک پنالتی را به ایران هدیه داد، این توپ را دژاگه به گل سوم ایران تبدیل کرد.

1075560

پاس را رو به بیرون بفرست

سه گل ایران در میان 19 گلی که در سال 94 به ثمر رسانده شده از روی پاس های رو به بیرونی بود که توسط مهاجمان تمام می شد.

گل پنجم به گوام؛ در اثر پاس کاری بازیکنان توپ به امید عالیشاه رسید و او با پاسی در عرض(منهی به عقب)، مهدی ترابی را صاحب توپ کرد و ترابی نیز با ضربه ای به موقع گل زنی کرد.

1075561

گل دوم به هند؛ توپ بلند فرستاده شده را مهدی طارمی از اوت شدن نجات داد و از روی خط عرضی زمین به بیرون(عقب) فرستاد و آندو نیز با ضربه ای سریع و روپا برای ایران گلزنی کرد.

1075562

گل به عمان؛ حرکت سریع امیری در جناح چپ با فرستادن پاس رو به بیرون(بغل) او ادامه یافت و در شلوغی جلوی دروازه سیدجلال حسینی برای ایران گل زنی کرد.

1075563

توپ را بگیر و از کنار نفوذ کن

دو گل تیم ملی در دو بازی پشت سر هم نشان از تمرین بازیکنان در زمینه داشت، مهدی ترابی و سردار آزمون دو گل کاملا یک شکل را برای ایران به ثمر رساندند.

گل به ازبکستان؛ مهدی ترابی در دقیقه وقت های اضافه بازی از جناح چپ پا به توپ شد و انفجاری از کنار به محوطه جریمه ازبک ها زد و با شوتی محکم دروازه این تیم را باز کرد.

1075565

گل به ترکمنستان؛ در بازی رفت با این تیم، سردار آزمون نیز بازهم دست به این حرکت زد و او نیز این حرکت تمرین شده را به مانند ترابی انجام داد و در اولین دقایق بازی برای تیم ملی گل زنی کرد.

1075566

مثلث بسازیم تا  گل بزنیم

دو گل تیم ملی در دو بازی نیز با حرکات تمرین شده و تشکیل مثلث توسط بازیکنان هجومی به ثمر رسید.
 
گل دوم به شیلی؛ گوچی با یک همکاری حرفه ای و تمرین شده توپ را به شجاعی رساند و مسعود نیز با پاسی سریع بازهم گوچی را صاحب توپ کرد و مهاجم تیم ملی ضلع سوم این مثلث را با پاسی سریع اویری را صاحب توپ کرد و وی نیز گلزنی کرد.

1075567

گل دوم به گوام؛ این بار این مثلث بین وریا غفوری، سردار آزمون و مهدی طارمی در جناح راست شکل گرفت، پاس وریا به سردار رسید و وی نیز به سرعت طارمی را صاحب توپ کرد و وی برای تیم ملی گلزنی کرد.

1075568

پاس کوتاه پشت محوطه

دو گل تیم ملی نیز با پاس های کوتاه پشت محوطه جریمه شکل گرفت.

گل سوم به هند؛ پاس های کوتاه مهاجمان تیم ملی پشت محوطه جریمه، امید ابراهیمی را صاحب توپ کرد و وی نیز کمی جلوتر از خط محوطه پاس نهایی را به طارمی داد تا او با ضربه ای دقیق برای تیم ملی گل زنی کند.

1075569

گل دوم به ترکمنستان؛ پرتاب بلند اوت حاج صفی پشت محوطه چند بار توسط بازیکنان رد و بدل شد تا در نهایت عزت الهی صاحب توپ شود و با چند دریبل حرفه ای و شوتی دقیق گل به موقعی برای ایران به ثمر برساند.

1075570

دیدگاه‌ها