کد خبر : 1282629 | 24 آبان 1394 ساعت 15:26 | 48.9K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش روز:

6 روز به ال کلاسیکو؛ تمرینات اختصاصی رونالدو

کریس رونالدو تنها بازیکن رئال مادرید بود که روز گذشته ترجیح داد از مرخصی خود استفاده نکرده و بصورت اختصاصی در کمپ والدبباس به تمرین بپردازد.

6 روز به ال کلاسیکو؛ تمرینات اختصاصی رونالدو
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو برای بازگشتن به روزهای اوج خود و پاسخ دادن به انتقادات زیادی که در طی هفته های اخیر از او شده است، چشم امید به درخشش در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا دارد. رونالدو در 23 بار رویارویی با بارسلونا، موفق به زدن 15 گل به این تیم شده و یکی از مهره های کلیدی رئال برای شکست بارسلونا در ال کلاسیکوی 30 آبان محسوب می شود.

کمتر از یک هفته تا شروع این بازی، رونالدو همچنان بصورت فشرده در حال تمرین کردن است. روز گذشته آن دسته از بازیکنان رئال که به تیم های ملی خود دعوت نشده اند، از تمرین کردن معاف بودند ولی رونالدو همراه با دو مصدوم این روزهای رئال یعنی مارسلو و ناواس، در کمپ تمرینی والدبباس حضور یافت و بصورت اختصاصی تمرین کرد.
رونالدو در این فصل تنها 8 گل به ثمر رسانده که در مقایسه با فصل گذشته در چنین مقطعی، آمار ضعیفی محسوب می شود. (او فصل گذشته در چنین مقطعی موفق به زدن 18 گل شده بود.)

مارسلو نیز که در بازی مقابل پاری سن ژرمن دچار مصدومیت شد، سخت در تلاش است تا بتواند خود را به ال کلاسیکو برساند. کیلور ناواس هم که از ناحیه کشاله ران دچار فشار عضلانی شده، زیر نظر فیزیوتراپ های رئال مشغول تمرین است و پیش بینی می شود که بتواند برابر بارسلونا به میدان رفته و اولین ال کلاسیکوی خود را تجربه کند. رئال برای موفقیت در مقابل خط آتش بارسلونا، امیدواری زیادی به درخشش ناواس درون دروازه دارد.

دیدگاه‌ها