کد خبر : 1282852 | 25 آبان 1394 ساعت 16:24 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

زنگ خطر درون دروازه رئال در آستانه کلاسیکو

کیلور ناواس، همچنان غایب بزرگ تمرینات گروهی رئال مادرید به فاصله 5 روز تا ال کلاسیکو است.

زنگ خطر درون دروازه رئال در آستانه کلاسیکو
به گزارش "ورزش سه"، 5 روز به ال کلاسیکو زمان باقی است و ناواس همچنان بصورت انفرادی تمرین می کند. در مورد دروازه بان رئال در ال کلاسیکو، از هر کدام از هواداران این تیم که سوال شود، بی تردید خواهند گفت که کیلور ناواس باید برابر بارسلونا، دروازه بان ثابت رئال باشد اما در واقعیت ممکن است اینگونه نشود.

ناواس که دو بازی قبلی رئال در لالیگا را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از دست داده، تنها به دلیل نیاز مبرم تیم، در بازی مقابل پاری سن ژرمن به میدان رفت که باعث شدت یافتن مصدومیتش شد. او که در 9بازی لالیگا تنها 2 گل خورده و در لیگ قهرمانان نیز در هر 4 بازی کلین شیت کرده است، در روزهای اخیر زیر نظر فیزیوتراپ های باشگاه تمرین کرده و هنوز مجوز حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکرده است.

قرار است امروز عصر، بازیکنان رئال یک جلسه تمرینی ویژه را پشت سر بگذارند و به ادعای رسانه های اسپانیا، ناواس در این تمرین هم غیبت خواهد داشت. از همین حالا زنگ خطر درون دروازه رئال مادرید به صدا در آمده و باید دید که در روزهای آتی، ناواس خواهد توانست خود را به موقع به ال کلاسیکو برساند یا خیر. به خصوص اینکه بدانیم، کیکو کاسیا که بجای ناواس در دو بازی اخیر رئال در لالیگا به میدان رفته، 3 گل دریافت کرده و هرگز اطمینان خاطر ناواس را درون دروازه رئال نشان نداده است.

دیدگاه‌ها