کد خبر : 1283523 | 28 آبان 1394 ساعت 12:00 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

سلام من به تو یار قدیمی

تقابل‌های دیدنی هفته دوازدهم لیگ برتر (عکس)

تا ساعاتی دیگر روز دوازدهم لیگ برتر آغاز می شود. روزی که شاهد تقابل های دیدنی میان فوتبالی ها در تیم های مختلف خواهیم بود تا بر جذابیت های لیگ نامنظم برتر افزوده شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه چند هفته ای به خاطر اردوی تیم ملی دوباره تنور لیگ برتر از امروز با برگزاری دیدارهای هفته دوازدهم داغ می شود. هفته ای پر از بازی های حساس و مهیج که تا حدودی سرنوشت قهرمانی نیم فصل را روشن خواهد کرد. به همین بهانه بد ندیدیم به تعدادی از تقابل های حساس هفته اشاره ای داشته باشیم. دوئل هایی حیثیتی و جذاب که می تواند تمام نگاه هارا در شهرهای مختلف به خود جلب کند.

فولاد- استقلال؛ اسی مسی علیه اس اس

1036891

همین دو، سه هفته قبل بود دو تیم در جام حذفی مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با برتری 3-1 استقلال به پایان رسید تا آنها رقیب نفت در یک چهارم نهایی باشند. در آن روز اسماعیل شریفات یا همان اسی مسی سابق استقلالی ها با گل زودهنگام خود بار دیگر توانایی هایش را به رخ کشید تا در بازی فردا هم تمام ذهن مدافعان صدرنشین لیگ به مهار او متمرکز شود. البته سازمان لیگ نام شریفات را در بین محرومان هفته قرار داده ولی گفته می شود بخشش او در آخرین لحظات صورت خواهد گرفت تا استقلالی ها برای مهار اسی مسی با دردسرهای فراوانی روبرو باشند.

سپاهان- نفت؛ چشم ها پشت وریا و سیدجلال

1076283

جنگ زرد هفته در فولادشهر رقم خواهد خورد جایی که دو تیم زردپوش لیگ برتر جدالی حیثیتی و سرنوشت ساز با هم خواهند داشت . در این بین رویارویی تعدادی از بازیکنان دو تیم با هم تیمی های سابق خود می تواند جذاب باشد از جمله وریا غفوری که از نفت به فوتبال ایران معرفی شد و همچنین سیدجلال حسینی که با سپاهان عناوین قهرمانی پرسمای در کارنامه اش به ثبت رساند و هنوز هم بین طرفداران این تیم چهره ای محبوب قلمداد می شود. البته حضور سیدجلال به خاطر مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد اما اگر باشد دوئل جذابی با مهاجمان سپاهان خواهد داشت.

تراکتورسازی – سیاه جامگان؛ یورش دلیرانه

1076284

در تبریز هم می توان شاهد یک دوئل جذاب بود جایی که محسن دلیر مهاجم این روزهای سیاه جامگان بار دیگر مقابل تراکتورسازانی قرار می گیرد که قدرش را ندانستند و او را در فهرست نفرات مازاد قرار دادند. دلیر که زیاد در برنامه های تاکتیکی مربی پرتغالی جایی نداشت با وجود روزهای خوب با رسول خطیبی در نیم فصل اول بالاجبار در نیم فصل دوم با تونی نیمکت نشینی محض را تجربه کرد تا از تبریز کوچ کند. علاوه بر محسن دلیر رویارویی احمد کامدار هم با تراکتورسازان می تواند دیدنی باشد.

سایپا – ملون؛ سلام دوباره فرهاد به قو

1076285

نشستن فرهاد پورغلامی روی نیمکت سایپا به عنوان دستیار مجید جلالی هم در نوع خود جاب توجه است چون این مربی تا یکی، دو فصل پیش به عنوان سرمربی ملوان روی نیمکت انزلی چی ها برای خود برو بیایی داشت. پورغلامی که در این مدت همواره آلترناتیو جدی مربیان ناکام ملوان بود فعلا ترجیح داده از مرداب دور باشد تا در بهترین فرصت دوباره به زادگاهش بازگشته و نیمکت ملوان را از آن خود کند.

 صبا – ذوب آهن؛ یکی هست یکی نیست

945643

این بازی هم می توانست صحنه تقابل دو چهره کلیدی باشد اما محرومیت قاسم دهنوی باعث شد تا او دوئل انتقامی از یحیی را به سادگی از دست بدهد. هافبکی که فصل قبل یکی از عوامل موفقیت های ذوب قلمداد می شد تنها به خاطر سن بالا کنار گذاشته شد تا از اصفهان به قم کوچ کند. اما رویارویی اکبر صادقی با صبا آن هم بعد از مدت ها می تواند جالب توجه باشد. بازیکنی که از همین صبا اوج گرفت و سپس راهی مشهد شد حالا یک بار دیگر و این بار با پیراهن ذوب به قم برمی گردد.

پرسپولیس – استقلال اهواز؛ آشوبی در راه است

1076286

تنها نقطه مشترک مصاف دو تیم می تواند غلامعباس یا فرزاد آشوبی باشد. بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس در دهه 80 را در کارنامه اش دارد حالا در شرایطی که پا به سن گذاشته دوباره به تهران می اید تا مقابل سرخپوشان مانع ناکامی اهوازی های بحران زده شود.

دیدگاه‌ها