کد خبر : 1283970 | 30 آبان 1394 ساعت 12:54 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم خبری از اشتباهات داوری نباشد!

خوردبین: پرسپولیس باید هوشیار باشد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش با استقلال اهواز گفت: امیدوارم در این بازی شاهد اشتباهات داوری علیه پرسپولیس نباشیم.

خوردبین: پرسپولیس باید هوشیار باشد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر استقلال اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: جو خیلی خوبی در داخل تیم وجود دارد. میل به پیروزی در تیم موج می‌زند و اعتماد به نفس امیدوار‌کننده‌ای در تمام بخش‌های تیم دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع من هم مثل برانکو ایوانکوویچ تصور می‌کنم غیر منتظره‌ترین اتفاق در این بازی آن است که برابر استقلال اهواز به پیروزی نرسیم. این حرف را به این دلیل نمی‌زنم که حریف را دست کم می‌گیریم. برای ما هیچ حریفی کوچک نیست. در واقع آنها می‌توانند خیلی هم خطرناک باشند چون تمام آن چیزی که از دست داده‌اند را می‌توانند در این بازی به دست آورند. کمترین فشار روی آنها است چون توقع خاصی از آنها نمی‌رود. ما باید کاملا هوشیار باشیم. اگر می‌گویم عدم پیروزی ما غیر منتظره است، به خاطر آمادگی خود بچه‌ها و روحیه‌ای است که در تیم وجود دارد. در واقع با این شرایط عدم پیروزی ما در تمام بازی‌ها غیر منتظره خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که تصور می‌کند در این بازی هم اشتباهات داوری روی دهد یا نه، ادامه داد: امیدوارم اینطور نباشد. من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. از نظر من اشتباهات آنها سهوی بوده است ولی مساله این است که این اشتباهات سهوی همگی فاحش و علیه ما بود و این مساله شرایط را برای خود آنها و بیشتر برای ما سخت کرد. ما دیگر در جام حذفی نیستیم و به دلیل همین اشتباهات در صدر جدول لیگ قرار نداریم. در این مدت نظرات کارشناسان و مسوولان داوری را که دنبال کردم، بیشتر به عدم آمادگی بدنی و فکری داوران اشاره کرده‌اند. من امیدوارم با ایجاد آمادگی و تمرکز بیشتر خطاهای داوری به حداقل برسد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم لغو محرومیت ایمان صادقی خاطرنشان کرد: ما درخواست بخشش نداشتیم بلکه می‌خواستیم کارت قرمزی که به اشتباه صادر شده بود، پس گرفته شود. باشگاه تمام اقدامات لازم را انجام داد. هم به سازمان لیگ و هم به فدراسیون فوتبال نامه زده شد ولی واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق روی نداد. مساله این است که بعد از آن بازی، همه کارشناسان و حتی مسوولان داوری اذعان داشتند که صدور کارت اشتباه بود. حتی داور مسابقه به این مساله اذعان کرد و حقش این نبود که ایمان صادقی در این بازی محروم باشد و بعد از ضربه جبران ناپذیری که در جام حذفی خوردیم، تصور نمی‌کردیم این اقدام هم صورت نگیرد.

محمود خوردبین در پایان تصریح کرد: در روز اول هفته و در یک ساعت نامناسب برای تماشاگران بازی می‌کنیم که حضور در بازی را برای آنها بسیار سخت می‌کند ولی در این آخرین فرصت هم از هواداران دعوت می‌کنم برای تشویق بچه‌ها بیایند تا با یک برد خوب، خودمان را بالا بکشیم و اگر بلای آسمانی نیاید امتیازات این بازی برای ما است.

دیدگاه‌ها