کد خبر : 1284030 | 30 آبان 1394 ساعت 15:10 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

رونالدو امشب پاسخ منتقدان را خواهد داد؟

کریستیانو رونالدو دیدار امشب و جدال برابر دشمن قدیمی را بهترین میدان برای اثبات دوباره شایستگی های خود می بیند.

رونالدو امشب پاسخ منتقدان را خواهد داد؟
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تا بدینجای فصل، آن درخشش فصول گذشته خود را تکرار نکرده است. این برای اولین بار در 7 سال اخیر است که تا پایان هفته دوازدهم، رونالدو در جایگاه سوم گلزنان لالیگا قرار دارد. او با زدن 8 گل، پشت سر نیمار 11 گله و سوارز 9 گله قرار دارد.
در یک ماه گذشته، شایعات مربوط به جدایی او از رئال و پیوستنش به پاری سن ژرمن و منچستریونایتد نیز بیشتر از همیشه به گوش رسیده؛ شایعاتی که او با ردنکردنشان، بدانها قوت بخشیده است.

بی شک رونالدو امسال یکی از قربانیان سیستم های دفاعی رافا بنیتس در رئال بوده است. تغییر پست او از قسمت چپ فاز تهاجمی به درون محوطه حریفان به عنوان یک سانترفوروارد را یکی از دلایل افت محسوس فوق ستاره پرتغالی می دانند.

حال امشب و جدال با بارسلونا، می تواند بزرگترین میدانی باشد که او بار دیگر شایستگی هایش را به منقدان حالا دیگر پرشمار خود اثبات کند. رونالدو تاکنون 15 گل به بارسلونا زده که 7 تای آنها در لالیگا بوده است. در آخرین ال کلاسیکوی برگزار شده نیز او موفق شد در نوکمپ، تنها گل تیمش را به ثمر برساند؛ گلزنی او در زمین بارسلونا در شرایطی بود که رقیب همیشگی او مسی، توفیقی در این امر پیدا نکرد.
آیا امشب رونالدو می تواند مهر سکوت بر دهان منتقدانش بزند؟ باید تا ساعت 22.45 دقیقه امشب برای یافتن پاسخ این سوال صبر کرد.

دیدگاه‌ها