کد خبر : 1284528 | 02 آذر 1394 ساعت 13:49 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه خبر کوتاه از باشگاه پرسپولیس

تغییر تاریخ بازی پرسپولیس برابر نفت باعث ایجاد تغییراتی در برنامه های پرسپولیس شده است.

سه خبر کوتاه از باشگاه پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس برای تمرین بعدازظهر فردا به دو گروه تقسیم خواهد شد و در دو زمان متفاوت تمرین می‌کند. با توجه به برنامه اعلام شده از سوی سرمربی پرسپولیس، سرخپوشان فردا سه‌شنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند. تمرین صبح از ساعت یازده آغاز می‌شود و تمرین بعدازظهر خود در دو نوبت خواهد بود و از ساعت 17 و 18 آغاز می‌شود.

طبق فهرست ارائه شده به سایت رسمی باشگاه، در تمرین اول بعدازظهر که از ساعت 17 آغاز می‌شود، دروازه‌بان‌ها و مدافعان حضور دارند که عبارتند از: سوشا مکانی، مرتضی قدیمی‌پور، ایمان صادقی، رامین رضائیان، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمد انصاری، بابک حاتمی، مایکل اومانا، لوکا ماریچ و وحید حیدریه. گروه دوم که از ساعت 18 تمرین را آغاز می‌کنند از هافبک‌ها و مهاجمان تشکیل شده‌اند و عبارتند از: کمال کامیابی‌نیا، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، محمد رحمتی، میلاد کمندانی، رضا خالقی‌فر، علی علیپور، امید عالیشاه، جری ریکاردو بن‌سون و سید علی فاطمی.

پرسپولیس تا نفت 8 جلسه تمرین می‌کند

تیم فوتبال پرسپولیس تا بازی با نفت تهران، هشت جلسه تمرینی دیگر خواهد داشت. بنابر برنامه‌ریزی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و برنامه اعلام شده، سرخپوشان تا بازی با نفت تهران هشت جلسه تمرینی خواهند داشت.

سرخپوشان که دیروز یکشنبه دو جلسه تمرین داشتند، امروز دوشنبه استراحت می‌کنند و فردا در دو نوبت صبح و بعداظهر تمرین خواهند داشت.

تمرینات پرسپولیس در روزهای بعد، غیر از تمرین آخر، در ساعت یازده صبح برگزار می‌شود و آخرین تمرین ساعت 16 خواهد بود که پس از آن بازیکنان برای اردوی پیش از بازی، راهی هتل می‌شوند.

پیش از این با توجه به اینکه قرار بود بازی در روز یکشنبه انجام شود، آخرین تمرین روز شنبه بود ولی بنابر اعلام سرپرست تیم، با توجه به اینکه بازی روز دوشنبه برگزار می‌شود، احتمالا تمرین روز شنبه هم در ساعت یازده انجام خواهد شد که فردا توسط برانکو ایوانکوویچ مشخص و اعلام می‌گردد.

پرسپولیس برای نفت اردویش را تغییر می‌دهد

باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند با توجه به تغییر روز برگزاری بازی با نفت تهران، شرایط اقامت سرخپوشان برای اردوی پیش از بازی را برطرف کند. سرخپوشان پیش از این خود را برای بازی با نفت تهران در روز یکشنبه آماده کرده بودند. برنامه‌ریزی تمرینات و همچنین رزرو هتل برای اردوی پیش از بازی بر این اساس صورت گرفته بود و حالا باید تمام برنامه‌ریزی‌ها تغییر کند و مهمترین مساله پس دادن اتاق‌های رزرو شده برای روز شنبه و پیدا کردن ظرفیت مناسب در روز یکشنبه است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی با مسوولان سازمان لیگ اعلام کرد: چنین تغییراتی مشکل‌ساز می‌شود ولی اقدامات برای این جابجایی در حال انجام است.

دیدگاه‌ها