کد خبر : 1284533 | 02 آذر 1394 ساعت 14:04 | 27K بازدید | 4 دیدگاه

می‌خواهند صدرنشینی‌ ماررا زیر سوال ببرند

چشمی:پیش‌بینی‌هادرمورداستقلال‌اشتباه‌بود

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه عده ای یک جوی راه انداخته که گل های ما خطا و آفساید است و به دنبال از پایین آوردن ارزش کار و صدرنشینی ما هستند.

چشمی:پیش‌بینی‌هادرمورداستقلال‌اشتباه‌بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه استقلال، روزبه چشمی درباره مصاف استقلال برابر نفت تهران در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال ایران گفت: تیم نفت، تیمی بسیار خوب و پر از بازیکنان قدرتمند و جوان است. مطمئنا آخر فصل جایگاه این تیم با جایگاه فعلی اش در لیگ برتر فرق دارد. الان می بینیم که نفتی ها نسبت به اول فصل چقدر فرق کرده اند. من معتقدم که در جام حذفی جای هیچ اشتباهی نیست و به همین دلیل بازی با نفت برای ما بازی مرگ و زندگی است. به خوبی می دانیم که بازی های جام حذفی چه ارزشی دارند و می دانیم که که از طریق جام حذفی راحت تر می توان راهی رقابت های آسیایی شد. به همین دلیل تنها به پیروزی و صعود از این مرحله جام حذفی فکر می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به مصاف استقلال و فولاد چیست، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. در پانزده دقیقه نخست بازی تمرکز لازم را نداشتیم ولی رفته رفته بر بازی سوار شدیم. ما در اواسط بازی کاملا بر بازی سوار شدیم و موقعیت های خوبی داشتیم. فولادی ها در آن دیدار با وجود انگیزه زیاد و تلاش هایشان نتوانستند در مقابل ما موفق شوند و از گرفتن سه امتیاز آن بازی خیلی خوشحال هستیم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به این سوال که عده ای درگیری های بعدی از بازی استقلال و فولاد را به داوری صالحی و اعلام نکردن خطا به سود فولاد ارتباط می دهند و نظر او در این باره چیست، بیان کرد: نه به هیچ وجه اینطور نیست. در فوتبال برخورد چیز طبیعی ای است که اتفاق می افتد. مطمئن باشید اگر خطایی رخ داده بود آقای صالحی سوت می‌زد و اعلام خطا می کرد. متاسفانه عده ای یک جوی راه انداخته که گل های ما خطا و آفساید است و به دنبال از پایین آوردن ارزش کار و صدرنشینی ما هستند. درباره صحنه گل دومی هم که زدیم و آن اعتراضات اتفاق افتاد باید بگویم که آقای صالحی یک قدمی صحنه بود و باید به نظرم به او در این قضیه احترام گذاشت.

چشمی در پایان و در واکنش به این سوال که نظرش راجع به اظهاراتی که پیش از فصل درباره استقلال صورت می گرفت و نتایج فعلی استقلال چیست، گفت: از اول فصل خیلی ها گفتند ما پتانسلی قهرمانی نداریم ولی ما نشان داده ایم چه تیم خوبی هستیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا به موفقیت برسیم و نشان دهیم بسیاری از پیش بینی ها درباره ما اشتباه بوده است. امروز استقلال یک تیم همدل است که همه به دنبال شاد کردن دل هوادارانش هستند.

دیدگاه‌ها