کد خبر : 1284534 | 02 آذر 1394 ساعت 14:15 | 113.5K بازدید | 20 دیدگاه

در مصاحبه با تانکردی پالمری، خبرنگار BeIn sports

آنچلوتی: بازگشت به رئال؟ چرا که نه

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید عنوان کرد که احتمال بازگشتش به رئال مادرید وجود دارد.

آنچلوتی: بازگشت به رئال؟ چرا که نه
به گزارش "ورزش سه"، مربی سابق میلان در تابستان از رئال اخراج شد و جای او را بنیتس اسپانیایی گرفت. پس از شکست تحقیر آمیز رئال مقابل بارسا در برنابئو، شایعات مبنی بر اخراج بنیتس بالا گرفت و هواداران رئال خواهان بازگشت آنچلوتی هستند. سرمربی ایتالیایی نیز احتمال بازگشت به رئال را رد نکرد.

او گفت:"بحران در رئال مادرید؟ بگذارید قضاوتمان را آهسته تر انجام دهیم زیرا آنها تازه در ابتدای مسیر هستند و توانایی اینکه شرایط را برگردانند، دارند. رئال مقابل یک بارسا ی بسیار قوی دچار مشکل شد. بنیتس؟ قضاوت از بیرون باشگاه کار بسیار سختی است. بازی را تماشا کردم و به نظرم از لحاظ تاکتیکی دچار مشکل شده بودند. هر مربی سبک خود را دارد و این خوب است. مشکل بنیتس-رونالدو؟ من هفته ی گذشته با رونالدو صحبت کردم. او هیچگاه نگفت که رابطه بدی با مربی اش دارد."

آنچلوتی درباره احتمال بازگشت به رئال گفت:" من تصمیم گرفتم که یک سال استراحت کنم و بارها این را به مطبوعات گفته ام. خیلی تیم‌ها با من تماس گرفته اند ولی تصمیم دارم یک سال استراحت کنم. سال بعد در رئال؟ چرا که نه، همچنین احتمال دارد در پی اس جی یا چلسی هم باشم.از همه ی این تیم ها خاطرات خوبی دارم."

دیدگاه‌ها