کد خبر : 1284547 | 02 آذر 1394 ساعت 15:08 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر داستان گلرهای سپاهان (عکس)

رحمان احمدی نمایش قابل قبولی در دو بازی اخیر سپاهان داشته اما این احتمال وجود دارد گردان در دربی اصفهان بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تا زمانی که حسین فرکی هدایت سپاهان را بر عهده داشت شهاب گردان دروازه‌بان اصلی در لیگ پانزدهم بود و رحمان احمدی جام حذفی درون دروازه قرار می‌گرفت اما با رفتن فرکی و اختیار گرفتن امور فنی توسط نویدکیا همه چیز تغییر کرد. رحمان احمدی در اولین سرمربیگری نویدکیا در ترکیب سپاهان برابر راه‌آهن در یک چهارم نهایی جام حذفی قرار گرفت و پس از آن با حضور ایگور استیماچ کروات نیز همین دروازه‌بان در هفته دوازدهم لیگ گلر زردهای اصفهانی مقابل نفت تهران بود.

1077122

رحمان احمدی به ترکیب سپاهان در لیگ بازگشته و حالا در آستانه دیدار نیمه نهایی جام حذفی با ذوب‌آهن ممکن است شهاب گردان که در لیگ بازی می‌کرد فقط در جام حذفی به کار گرفته شود.

گردان هفته دوم نمایش خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و کلین‌شیت کرد تا احتمال بازی کردنش در دربی پیش روی اصفهان وجود داشته باشد اما نمی‌توان از عملکرد قابل قبول رحمان احمدی در دو بازی اخیر سپاهان در جام حذفی و لیگ برابر راه‌آهن و نفت تهران چشم‌پوشی کرد که در هر دو دیدار سپاهان بعد از 6 هفته ناکامی به پیروزی رسید. منتظر هستیم تا ببینیم سیستم چرخشی ابتدای فصل سپاهان با استیماچ و نویدکیا به شکل دیگر چرخشی می‌ماند و گردان در حذفی بازی می‌کند و احمدی در لیگ یا ترکیب این تیم برای استفاده از دو گلر صمیمی و باتجربه‌شان به شکل دیگری خواهد بود.

دیدگاه‌ها