کد خبر : 1284560 | 02 آذر 1394 ساعت 16:05 | 8.2K بازدید | 6 دیدگاه

ایمانی: دوای درد فولاد اسکوچیچ است نه مورینیو

اکبر ایمانی می گوید تنها اسکوچیچ می تواند فولاد را از شرایط کنونی بیرون آورد و هیچ مربی دیگری به جز او دوای درد فولاد نیست.

ایمانی: دوای درد فولاد اسکوچیچ است نه مورینیو
اکبر ایمانی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی با استقلال، اسکوچیچ و مشکلات فولاد اینگونه گفت:

مقابل استقلال خوب بودیم

در برابر استقلال خیلی خوب بازی کردیم اما بدشانسی آوردیم. اگر این بازی را می بردیم بسیاری از مشکلات ما در این بازی حل می شد اما موقعیت های ما به گل تبدیل نشدند و هر دوموقعیت استقلال گل شدند تا ما ببازیم.ما در این بازی باختیم و شرمنده هواداران شدیم. ما سرتر از استقلال بودیم به مانند چند بازی در این فصل که سرتر بودیم اما بازی را باختیم.

از خودم راضیم

وضعیت ما اکنون خیلی خوب نیست و به برد نیاز داریم.من نمی توانم از خودم و بازیم صحبت کنم و باید سرمربی و هواداران در این باره صحبت کنند.

مشکل فولاد یک مهاجم شش دانگ است

مشکل کنونی ما نبود یک مهاجم شش دانگ در زمین است.ما یک فوروارد نوک می خواهیم که بتواند موقعیت هایی که خلق می شود را به گل تبدیل کند. ما سعی خودمان را می کنیم و توپ را جلو می بریم اما به راحتی آن را از دست می دهیم و مجبور می شویم که به عقب برگردیم.

راه حل اسکوچیچ است نه مورینیو!

فولاد کنونی را تنها اسکوچیچ می تواند مدیریت کند و او با بازیکنان آشناست.هیچ مربی دیگری حتی مورینیو نمی تواند بیاید و این تیم را جمع کند.به نظر من باید به آقای اسکوچیچ فرصت بدهند او بهترین تمرینات روز دنیا را برای ما تدارک می بیند اما واقعا ما بدشانس هستیم. من در ذوب اهن این شرایط را تجربه کرده ام و تعویض 3-4 مربی در آن زمان به تیم ما هیچ کمکی نکرد.اسکوچیچ مشکلات فولاد را می شناسد و او می تواند ان را حل کند.

استقلال اهواز را باید ببریم

استقلال اهواز تیم خوبی است و بازی آنها با پرسپولیس را دیدم. اما ما باید این بازی را ببریم.امیدوارم هواداران صبر داشته باشند تا تا بتوانیم آنها را شاد کنیم و از این شرایط بد بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها