کد خبر : 1284566 | 02 آذر 1394 ساعت 16:25 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آلوس: چرا به دنبال زدن گل پنجم بودیم؟

دنی آلوس، بال راست برزیلی بارسلونا، در نشست خبری خود اعتراف کرد که پس از زدن گل سوم به رئال در بازی روز شنبه، بجای عقب نشینی به زدن گل های بیشتر ترغیب شده بودند.

آلوس: چرا به دنبال زدن گل پنجم بودیم؟
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در شرایطی دو روز پیش در برنابئو 4 گل به رئال زد که اگر مهاجمان این تیم کمی بادقت تر عمل می کردند، می توانستند گل های بیشتری نیز به ثمر برسانند؛ ضمن اینکه درخشش براوو درون دروازه بارسا نیز مانع فروپاشی دروازه این تیم حداقل در دو موقعیت شد.

دنی آلوس در نشست خبری بازی بارسلونا-آ اس رم، بیشتر با سوالاتی در مورد ال کلاسیکو روبرو شد و در پاسخ گفت:" همیشه پس از پیروزی در ال کلاسیکو، حس خوبی به بازیکنان دست می دهد.مصاف با رئال همیشه سخت بوده و این پیروزی باعث افزایش اطمینان ما خواهد شد. رئال هم مثل ما با انگیزه برد وارد زمین شد ولی ما بهتر بودیم و برنده شدیم.

نباید با این پیروزی دچار غرور شویم چون در فوتبال یاد گرفته ام که هر پیروزی می تواند شکستی به دنبال خود داشته باشد اگر دچار اعتماد به نفس کاذب شویم. پیروزی بر رئال سه امتیاز داشت که همین هم مهم بود و باقی مسائل دیگر به تاریخ پیوستند.
من معتقدم که یک رئال مادرید قوی، به ما هم کمک می کند تا قدرتمندتر شویم. در بازی دو روز پیش، بهترین ال کلاسیکوی خودم را تجربه کردم؛ چون کنترل بازی را در دست داشتیم و رئال بسیار کمتر از گذشته به ما فشار وارد کرد. در برنابئو خاطره برد 2-6 هم دارم ولی آن مسابقه واقعا دشوارتر بود.

پس از زدن گل سوم، به دنبال گل های بیشتر رفتیم چون این را از گواردیولا یاد گرفته ایم که در اینگونه لحظات، عقب نشستن و اشباع شدن، به معنای بی احترامی به رقیب است. ما به حملاتمان ادامه دادیم چون برای تیم بزرگ رئال احترام قائل بودیم و دو تیم مردانه تا انتهای مسابقه جنگیدند.من فکر می کنم بارسلونا از زمان گواردیولا، با فوتبالی که ارائه می دهد، تاریخ این ورزش را تغییر داده است."

دیدگاه‌ها