کد خبر : 1284574 | 02 آذر 1394 ساعت 16:51 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: وقفه‌های لیگ از هر لحاظی مضر است

مدافع باتجربه گسترش فولاد امیدوار است بتوانند در بازی با سپاهان اصفهان شکست‌شان در بازی با استقلال خوزستان را جبران کند.

نصرتی: وقفه‌های لیگ از هر لحاظی مضر است
به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی در مورد شکست مقابل استقلال‌خوزستان در هفته دوازدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: بازی از لحاظ فنی کیفیت بالایی نداشت و دلیلش این بود که تیم‌ها مدتی از شرایط مسابقه به دور بودند. به نظر من وقفه‌های طولانی مدت علاوه بر اینکه کیفیت لیگ را پایین می‌آورد روی کیفیت تیم‌ملی هم تاثیرگذار است زیرا اکثر بازیکنان تیم‌ملی از دل لیگ بیرون می‌آیند همانند طارمی، ترابی، کامیابی‌نیا و غیره که در بازی‌های اخیر بازی کرده‌اند و آنها باید در شرایط باشگاهی مفید باشند تا لیگمان هم با کیفیت باشد.

او در همین باره ادامه داد: اگر مصدومیت‌هایی که این فصل پیش آمده را کارشناسی کنید متوجه می‌شوید که دلیل اصلی‌اش وقفه‌های لیگ است زیرا اگر در این تعطیلی به بدن فشار آوری که خوب نیست اگر فشار نیاوری بدن‌ها افت می‌کند چون شرایط هم آنقدر مناسب نیست که همه چیز مهیا باشد.

این بازیکن در مورد داوری بازی با استقلال‌خوزستان نظرش را اینگونه بیان کرد: طبق چیزی که آقای عسگری رئیس سابق کمیته دپارتمان اذعان داشتند، پنالتی‌ای که برای استقلال‌خوزستان گرفته شد اشتباه بود. البته آقای زرگر داور خیلی خوبی است ولی با توجه به فشاری که روی داوران آمده اعتماد به نفس آنها پایین آمده است.

مدافع آبی‌پوشان تبریز در مورد دیدار با سپاهان در هفته سیزدهم نظرش را اینگونه بیان کرد: با توجه به تغییر و تحولاتی که در کادرفنی سپاهان رخ داده، این تیم موفق شد در هفته گذشته پیروز شود، سپاهان خوب و قابل احترام است و ساختار مناسبی دارد امیدوارم بتوانیم در این بازی شکست مقابل استقلال‌خوزستان را جبران کنیم و به رده‌های بالای جدول برگردیم.

نصرتی در پایان در مورد جایگاه گسترش فولاد در جدول افزود: تیم ما پتانسیل بالاتری دارد و ما می‌توانیم در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم و تا رده سوم و چهارم هم بالا بیاییم.

دیدگاه‌ها