کد خبر : 1284575 | 02 آذر 1394 ساعت 17:46 | 67.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

بازیکنان بارسا: کاسیمیرو بود نتیجه 4-0 نمیشد

بارسلونا روز شنبه در برنابئو با نتیجه قاطع 4-0 موفق به شکست رئال مادرید شد تا یکی از شیرین ترین بردهای خود در ال کلاسیکو را تجربه کند.

بازیکنان بارسا: کاسیمیرو بود نتیجه 4-0 نمیشد
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در نیمه اول با دو گل سوارز و نیمار به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز دو بار دیگر توسط اینیستا و سوارز به گل دست یافت تا پیروزی قاطعانه 4-0 را از آن خود کند. این در شرایطی بود که بارسا می توانست چند گل دیگر نیز به رئال که از روزهای خوب خود فاصله ی بسیاری داشت بزند.

بسیاری از کارشناسان فوتبال در اسپانیا بر این عقیده اند که اگر بنیتس تسلیم فشارهای بیرونی نمی شد و کاسیمیرو را بجای خامس به میدان می فرستاد، شاید شکست رئال تا این اندازه سنگین نمی شد.

امروز نشریه اسپورت کاتالونیا نیز فاش ساخته است که بازیکنان بارسلونا پس از اتمام جشن پیروزیشان در رختکن، متفق القول معترف بودند که غیبت کاسیمیرو، حفره های فراوانی را بین خط میانی و دفاعی رئال ایجاد کرده بود و آنها از همین فضاها بارها به دروازه رئال حمله بردند و اگر این بازیکن در ترکیب رئال بود، گل زدن به این تیم سخت تر می شد.
کاسمیروی برزیلی در اکثر بازی های این فصل رئال، متوازن کننده ترکیب این تیم بود که در عین شگفتی در ال کلاسیکو به میدان فرستاده نشد.

دیدگاه‌ها