کد خبر : 1284586 | 02 آذر 1394 ساعت 17:41 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای بی خود نکنند

خوردبین: طارمی با 20 گل آقای گل میشود

محمود خوردبین از حجم انتقادات انجام شده از سوی منتقدان گله مند است ومیگوید طارمی بهترین سنتر فووراد ایران است وهیچ کس قابل مقایسه با او نیست.

خوردبین: طارمی با 20 گل آقای گل میشود
سرپرست پرسپولیس در گفتگو با "ورزش سه" از دست کسانی که میگویند اگر ما بودیم 5 گل وشش گل میزدیم،گله مند است ومیگوید  دو گروه از او انتقاد کرده اند،اگر بروبچه های قدیمی پرسپولیس این حرف ها را میزنند مرا ناراحت میکنند وباید به طارمی روحیه دهند،من از فرشاد پیوس وناصر محمدخانی میخواهم مهدی طارمی را مثل پسر خودشان بدانند،خوردبین اضافه میکند ،کسان دیگری که گله میکنند که اگر ما بودیم چنین وچنان میکردیم،بروند به سابقه فوتبال خودشان نگاه کنند که در کل فوتبالشان به اندازه یک فصل طارمی برای خودشان فصت ایجاد نکرده اند،من اعتقاددارم او با 20 گل آقای گل لیگ میشود.

خوردبین میگوید،طارمی خسته بود واکثر موقعیت ها را خودش ایجاد کرد وبه علت خستگی عضلانی وذهنی کم آورد ضمنا او بدشانسی آورد چرا که در یکی دو صحنه اتفاقا توپ هایی که پشت گلر حریف فرستاد عالی واستادانه بود اما گل نشد واگر قرار بود همه فرصت های پرسپولیس گل میشد تا این جای لیگ باید 40 گل میزدیم!

خوردبین در مقایسه طارمی با دیگران میگوید سردار آزمون وقوچان نژاد وشهباززاده وچند نفر دیگر سنتر های خوبی هستند اما در فوتبال ما از حیث قدرت فنی در نوک حمله هیچ کس به اندازه مهدی طارمی نیست واو بهترین مرد حال حاضر فوتبال ایران است.

خوردبین که از ابتدای فصل کمال کامیابی نیا را لایق حضور در تیم ملی معرفی کرده ،میگوید:حالا متوجه حرف های ابتدای فصلم خواهید بود،یادتان هست گفتم بسیاری از موفقیت ها ی نفت تهران در 2 سال گذشته به علت حضور او بوده است وحالا میبینید که او چقدر خوب کار میکند،حالا هم میگویم که او جای رشد بیشتر هم دارد.

خوردبین در جواب حرف ضیا عربشاهی که گفته من هم از ابتدای فصل کمال کامیابی نیا را جزو بهترین های سال فوتبال میدانم به شوخی گفت:ضیا ،از این ادعاها زیاد میکند،اگر راست میگوید بگوید پرسپولیس در هفته های آینده کدام بازیکن را رو میکند،خوردبین اما در ادامه میگوید،این بخش حرفم شوخی بود وآقای عربشاهی از کارشناسان خوب هستند و خودش در پست کمال از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بوده اند.

دیدگاه‌ها