کد خبر : 1284598 | 02 آذر 1394 ساعت 18:34 | 3.7K بازدید | 3 دیدگاه

دغاغله:مشکل فولاد اعتماد به نفس است نه فنی

مهدی دغاغله می گوید مشکل اصلی ما اعتماد به نفس است و تیم ما مشکل تاکتیکی ندارد.

دغاغله:مشکل فولاد اعتماد به نفس است نه فنی
مهدی دغاغله در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بازی با استقلال گفت : بازی خوبی بود، هم ما و هم استقلال موقعیت های زیادی داشتیم اما این تیم توانست موقعیت هایش را به گل تبدیل کند.

مهاجم فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که چرا نتوانسته در لیگ گلزنی گند علی رغم اینکه بازی بسیار خوبی برابر ایثارجیرفت در جام حذفی داشته است، اینگونه گفت : نه تنها من بلکه تمام بازیکنان تیم در بازی های لیگ نتوانسته اند موفق باشند، ما اعتماد به نفس لازم را از دست داده ایم و زمانی که می بازیم نقل و قول های این چنین زیاد می شوند.

وی در ادامه گفت : بزرگترین مشکل ما روحی است و مشکل تاکتیکی نداریم و این مشکل نه تنها برای ما بلکه برای تیم هایی که به مانند ما این وضعیت را دارند مشهود است.

دغاغله درمورد تقابل با تیم سابقش گفت: استقلال اهواز از تیم های ریشه دار و پرطرفدار کشور است که من چند سالی افتخار بازی در آن را داشتم.اما فوتبال حرفه ای شده است و تمام تلاشم را انجام می دهم تا در بازی بعد بتوانیم پیروز از میدان بیرون بیاییم.

بازیکن سابق پرسپولیس در انتها درباره اسکوچیچ گفت : به نظر من اسکوچیچ یکی از بهترین مربیان خارجی است که در لیگ ایران کار کرده است و باز می گویم مشکل از او نیست بلکه اعتماد به نفس ما پایین آمده است.

دیدگاه‌ها