کد خبر : 1284667 | 03 آذر 1394 ساعت 01:43 | 40.9K بازدید | 11 دیدگاه

کریم باقری بالاتر از تیموریان و نکونام

نظرسنجی برنامه نود با برتری قاطع کریم باقری به پایان رسید.

کریم باقری بالاتر از تیموریان و نکونام
به گزارش "ورزش سه"، بینندگان برنامه نود این هفته اقدام به انتخاب دو گزینه از بین نامزدهای بهترین هافبک دفاعی پس انقلاب کردند که کریم باقری با اختلاف این نظرسنجی را برد.کریم بالاتر از جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مهدی فنونی زاده، سیروس قایقران و حمید استیلی در حالی این عنوان را به دست آورد که برتری شکننده جواد نکونام بر آندرانیک تیموریان در اواخر برنامه شکسته شد و کاپیتان فعلی تیم ملی، کاپیتان قبلی تیم ملی را پشت سر گذاشت.

عادل فردوسی پور پیش از اعلام آرای نهایی اینطور گفت که با توجه به حضور شرکت کنندگان خارجی در برنامه نود نتیجه نهایی نظرسنجی هفته آینده اعلام خواهد شد. در نظرسنجی این هفته بیش از یک و نیم میلیون نفر شرکت کردند که کریم باقری با 62.4 بالاتر از دیگران در مقام اول قرار گرفت. آندرانیک تیموریان 10.8 و جواد نکونام 10.5 درصد آرا اختصاص داد و سیروس قایقران با 8.8 نفر چهارم این رده بندی شد. پیش از این سابقه نداشت که نتیجه نظرسنجی با یک هفته تاخیر منتشر شود.

در نهایت عادل فردوسی پور وعده داد که نتیجه این رده بندی را هفته آینده اعلام خواهد کرد و 2 هافبک دفاعی بعد از انقلاب را در برنامه اش خواهد نشاند.

دیدگاه‌ها