کد خبر : 1284686 | 03 آذر 1394 ساعت 10:30 | 15.7K بازدید | 5 دیدگاه

برانکو اطلاعاتی از نفت بخواهد در اختیارش می‌گذارم

کامیابی‌نیا: مقابل استقلال اهواز خودم را فدا کردم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودم را فدا کردم و کارت زرد گرفتم تا برد پرسپولیس مقابل استقلال اهواز به خطر نیفتد و به همین دلیل بازی مقابل نفت را از دست دادم.

کامیابی‌نیا: مقابل استقلال اهواز خودم را فدا کردم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کمال کامیابی‌نیا درباره برد پرسپولیس مقابل استقلال اهواز گفت:‌ خوشبختانه با یک بازی خوب توانستیم استقلال اهواز را شکست دهیم. البته همه کسانی که بازی را دیدند معتقدند که ما بیش از 10 موقعیت صددرصد گل داشتیم که البته توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد اما خدا را شکر در نهایت برنده شدیم و 3 امتیاز را گرفتیم تا بتوانیم به بالای جدول نزدیک شویم.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده که پرسپولیس در 6 بازی دوم 14 امتیاز گرفته‌ آن‌هم در حالی که این تیم در 6 بازی اول فقط 4 امتیاز کسب کرده بود ادامه داد: ما اول فصل ناهماهنگ بودیم و تعدادی از بازیکنان جدید در تیم بازی می‌کردند که هنوز کامل در تیم جا نیفتاده بودند و برانکو هم ارنج اصلی را پیدا نکرده بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد و توانستیم هماهنگ‌تر شویم. به طوری که بازی به بازی بهتر بودیم و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه چرا این تیم این همه موقعیت گلزنی از دست می‌دهد، افزود: برانکو در تمرینات ضربه به چارچوب زیاد می‌گذارد و ما بازیکنان هم باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و تمرینات را ساده نگیریم. برخی از تیم‌ها از تک موقعیت خود استفاده می‌کنند و گل می‌زنند اما به نظر من بازیکنان ما باید با تمرکز بیشتری از این فرصت‌های گلزنی استفاده کنند.

کامیابی‌نیا درباره کارت زردی که در بازی با استقلال اهواز گرفت و باعث شد بازی مقابل نفت تهران که تیم سابقش است را از دست بدهد، گفت: واقعا زمانی که کارت زرد گرفتم خیلی خیلی ناراحت شدم چرا که می‌دانستم اگر کارت بگیرم سه اخطاره خواهم شد و وقتی خطا کردم در آن لحظه واقعا عصبی بودم چرا که ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و شاید اگر آن موقعیت استقلال اهواز گل می‌شد 2 امتیاز را از دست می‌دادیم. به نوعی خودم را فدا کردم تا برد مقابل استقلال اهواز با نتیجه دیگری عوض نشود. اگر یک بار دیگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که در آن صحنه بازیکنان استقلال اهواز در حالت ضدحمله قرار گرفتند و موقعیت خطرناکی بود اما با این همه واقعا ناراحت شدم که بازی مقابل نفت را از دست دادم چرا که انگیزه زیادی داشتم مقابل تیم سابقم بازی کنم. اما به هر حال قسمت نبود و قطعا سایر بازیکنان با تمرکز بسیار زیاد به این بازی خواهند رفت.

وی درباره تیم نفت هم خاطرنشان کرد: نفت تیم خیلی خوب و زهرداری است که باید با قدرت کامل مقابل آنها به میدان برویم. از طرف دیگر بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود که کار را برای ما سخت می‌کند. نفت همیشه در خانه خوب بازی می‌کند اما ما صد در صد به دنبال 3 امتیاز بازی هستیم تا با روحیه خوب به تعطیلات برویم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه به دلیل حضور در نفت با تفکرات علیرضا منصوریان سرمربی این تیم آشناست و اگر برانکو از او نظری بخواهد او به سرمربی تیمش چه می‌گوید، تصریح کرد: خود برانکو قطعا تیم نفت را آنالیز کرده و می‌کند. چرا که تیم آنالیز قوی در پرسپولیس وجود دارد و کمک‌های برانکو هم همگی با دانش است اما اگر برانکو از من نکته‌ای بخواهد حتما در اختیارش قرار خواهم داد.

کامیابی‌نیا درباره حضور در تیم ملی و زدن گل ملی در دومین بازی افزود: واقعا خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم و فهمیدم مربیان تیم ملی عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر دارند و از همه آنها تشکر می‌کنم که من را به تیم ملی دعوت کرده و به من اعتماد کردند. از طرف دیگر واقعا خوشحال‌کننده است که در دومین بازی ملی توانستم اولی گل ملی خود را به ثمر برسانم و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم تا جایگاه خوبی در تیم ملی پیدا کنم.

هافبک تیم پرسپولیس تصریح کرد: خوشحالم که با کی‌روش کار می‌کنم و ما الان متوجه نیستیم که چه مربی بزرگی در اختیار داریم اما وقتی به کشورهای دیگر می‌رویم و برخورد خارجی‌ها را با سرمربی تیم ملی می‌بینیم آنوقت تازه متوجه می‌شویم که کی‌روش چه مربی بزرگی است.

وی در مورد کار کردن با برانکو و کی‌روش در پرسپولیس و تیم ملی هم اظهار داشت:واقعا خوشحال و خوش‌شانس هستم که همزمان با برانکو و کی‌روش کار می‌کنم. البته فوتبال در همه جای دنیا به یک شکل است اما این دو مربی بزرگ نکات ریز را به ما آموزش می‌دهند و همین نکات ریز باعث تفاوت ما با سایر مربیان است. باید بگویم که خیلی چیزها از برانکو و کی‌روش یاد گرفتم و امیدوارم در ادامه هم بتوانم نظر هر دو مربی را بیش از پیش به خودم جلب کنم.

کامیابی‌نیا درباره پیشنهاد تیم چینی به وی اظهار داشت: پیشنهادی از یکی از تیم‌های چینی داشتم و آنها با من صحبت هم کردند اما دوست ندارم به این کشور برای بازی کردن بروم و اگر روزی بخواهم از پرسپولیس جدا شوم قصد دارم به لیگی معتبر بروم. البته من با پرسپولیس قرارداد دارم و به این قرارداد هم پایبندم. از طرف دیگر با پورعلی گنجی هم در این خصوص صحبت کردم و متوجه شدم شرایط زندگی در آن کشور سخت است. من به تنها چیزی که فکر می‌کنم موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران است و امیدوارم روزهای خوبی در تیم محبوبم داشته باشم. همه تمرکز من بر روی پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها